World Edit Komutları

Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,049
Puanları
8,710
minecraft.png


Wooden_Axe.png

ardademrpng.png


WORLD EDİT KOMUTLARI


//wand: WorldEdit yapmamızı sağlayacak tahta baltayı alırız.


//stack <sayı> <yön>
: Bu komut seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar. (Yönler: up,north,east)
Örnek: //stack 15 up : Seçtiğimiz alandaki yapıdan 15 kere yukarıya doğru devam ettirir.


//walls <blok>
: Seçtiğiniz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapmamıza yarar.
Örnek: //walls 20 : camdan duvar yapmamıza yarar.


//fill <blok kodu> <yarıçap> <yükseklik>
: Yazdığımız blok yarıçap ve yüksekliğe göre yarım küreler yapar.
Örnek: //fill 5 3 4 : Yarıçapı 3, yüksekliği 4 olan tahtadan yarım küre oluşturur.


//drain <genişik>
: Olduğunuz yerdeki lav ve suları boşaltır.
Örnek: //drain 15 15 blok ilerinizdeki sulara kadar boşaltır.


//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi boş piramitler oluşturur.
Örnek: //hpyramid 1 8 : Yarıçapı 8 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş piramit oluşturur.


//pyramid <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi dolu piramitler oluşturur.
Örnek: //pyramid 1 7 : Yarıçapı 7 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu piramit oluşturur.


//hsphere <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi boş küreler oluşturur.
Örnek: //sphere 1 9 : Yarıçapı 9 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş küre oluşturur.


//sphere <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi dolu küreler oluşturur.
Örnek: //sphere 1 5 : Yarıçapı 5 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu küre oluşturur.


//hcyl <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi boş daire oluşturur.
Örnek: //hcyl 5 6 : Yarıçapı 6 büyüklüğünde tahta , içi boş daire oluşturur.


//cyl <blok kodu> <yarıçap>
: Yazdığınız büyüklükte ve blokta içi dolu daire oluşturur.
Örnek: //cyl 5 3 : Yarıçapı 3 büyüklüğünde tahta, içi dolu daire oluşturur.


//flip
: seçtiğimiz alandaki yapıyı ters döndürür.


/undo: Yaptığımız İşlemi Geri Alır.


//rotate: Bu komut kopyalanan bölgenin açısını değiştirir.
NOT: Bir Alan Kopyalayın //rotate Komutunu Kullanıp Sonra //paste yazabilirsiniz.
Örnek: //rotate 180 yazarsak kopyaladığımız alan 180 derece döner.


//paste
: Kopyaladığımız yeri yapıştırır.
NOT: Kopyaladığın Alanda ne tarafta //copy Yazdıysan Yapıştırırkende o tarafa doğru yapıştıracaktır.


//copy
: Seçtiğin alanı kopyalar.

/snow: Belirli bir alandaki yeri karla kaplar ve alanda su varsa suyu dondurur.

//size: Seçtiğin yer arasındaki blok sayısını gösterir.

//cut: Seçtiğin alandaki blokları siler.

//pos1 ve //pos2: havadayken olduğumuz bölgenin koordinatlarını seçerek burayı seçilmiş yer yapar.

//set <blok kodu>: Seçtiğimiz iki yer arasını blok ile doldurur.


ardademrpng.png
 
Son düzenleme: