Titanyum Hileleri Fixlemek İçin Farklı Bir Öneri

Katılım
17 Eki 2022
Konular
19
Mesajlar
54
Tepki puanı
45
Puanları
1,610
Son günlerde oyunda çıkan hileler hepimizin canını sıkıyor. Sürekli olarak Sonoyuncu hileyi fixliyor, hile üreticileri clienti bir şekilde bypass ederek tekrar açıyorlar. Şöyle bir şey düşündüm. Şimdi bildiğiniz gibi fps oyunlarında, CS-GO, Valorant gibi oyunlarda, her silahın mermisinin ne kadar hızlı gittiği, kat ettiği menzil gibi ön tanımlı bilgiler sunucu tabanlı olarak ayarlı. Hile açarak bu ön tanımlı ayarı asla değiştiremiyorlar. Bu oyunlarda hile açılamıyor demiyorum açılıyor. Ancak sadece speed, aim, wallhack, duvardan görme ve isabet etme şansını arttıran hileler açılabiliyor. Yani hileniz dahi olsa silahın menzili dışında bir oyuncuyu vuramazsınız.

Dediğim işte burda başlıyor. Sonoyuncu da titanyum, bedwars vs fark etmez her oyun için, saldırı itemlerine böyle bir sunucu merkezli kontrolü sağlayan menzil sistemi yazabilir. Bunun kontrolü client değil sunucu tabanlı yapılmalıdır. Örnek vermek gerekirse; Elmas kılıç için ön tanımlı ayar 3 bloktan uzaklık, ve 10 cps olarak ayarlandı. Oyuncu bu değerlerin üstüne çıksa dahi vuruşları sunucu tarafından saldırdığı rakibine ön tanımlı ayar değerinde yansıtılacak. Biliyorum bu yazdıklarımın yapılması çok zor ancak bunu cs-go'nun silah menziline uyarladığı gibi, minecrafta uyarlayabilirsek çok harika olur.
maxresdefault.jpg
 

Dolica

Elmas Üye
Katılım
27 Eki 2021
Konular
30
Mesajlar
80
Tepki puanı
94
Puanları
3,610
Aşırı yararlı olabilir bu özellikle makro ve reach gibi hilelerin önüne geçilebilir 👌
 
  • Beğen
Tepkiler: YGZCNERTURK
Katılım
18 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
36
Tepki puanı
30
Puanları
3,560
Sunucu taraflı bu tarz önlemler almaya çalışmak çok fazla soruna neden olur. Ve bahsettiğin uzaklık algoritması dümdüz işlemiyor bir çok stresli değişkene sahip gerçekten tam olarak 3 blok vurması gerçekten nadir bir durum :/
 
  • Beğen
Tepkiler: YGZCNERTURK
Katılım
17 Eki 2022
Konular
19
Mesajlar
54
Tepki puanı
45
Puanları
1,610
Sunucu taraflı bu tarz önlemler almaya çalışmak çok fazla soruna neden olur. Ve bahsettiğin uzaklık algoritması dümdüz işlemiyor bir çok stresli değişkene sahip gerçekten tam olarak 3 blok vurması gerçekten nadir bir durum :/
Ne için böyle düşünüyorsunuz acaba? Sonuçta Elmas kılıcın hasar değeride hangi clientten girilirse girilsin eşit çalışıyor değil mi? Hileyle elmas kılıcı 100 saldırı hasarına ayarlayıp pvpde kullanamıyorlarsa aynı şekilde Elmas kılıca uzaklık ve cps değeri içinde özellik atanabilir hem sunucu hem client tabanlı :)
 
Katılım
18 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
36
Tepki puanı
30
Puanları
3,560
Ne için böyle düşünüyorsunuz acaba? Sonuçta Elmas kılıcın hasar değeride hangi clientten girilirse girilsin eşit çalışıyor değil mi? Hileyle elmas kılıcı 100 saldırı hasarına ayarlayıp pvpde kullanamıyorlarsa aynı şekilde Elmas kılıca uzaklık ve cps değeri içinde özellik atanabilir hem sunucu hem client tabanlı :)
Minecraft Java Edition çok fazla performans sıkıntısı çekiyor. Kitlesi bu kadar fazla olan sunucu için bu kadar ufak olduğunu düşündüğün vektörel bir hesaplama bile kaosa neden olabilir. Zaten açıp incelersen sunucuya client tarafından kılıcın ne kadar vurması gerektiğini bildiren bir değer de bulamazsın bunlar sunucu içerisinde, onları clientinde görebilmen değerleri orada belirlediği anlamına gelmez. Oyunda zaten sınırları çizilmiş bir cps sistemi var neden materyalleri işin içine katıp durumu karmaşıklaştırmaya, taşırmaya çalışıyorsun? Reach değeri atamaya çalıştığın anda kocaman falsecheck yığının altında kalmaya başlayacaksın genelde buna daha çok "hit işlemiyor" demeye başlayacaklar. Gecikmesi 20'nin üzerinde olan oyuncuları yasaklamayı düşünüyorsan altına girilebilecek bir risk. Oyun zevkini iyileştirmek Sonoyuncu için daha öncelikli!
 
  • Beğen
Tepkiler: Dolica