Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
/geliştir. Bir Fırtına Doğuyor



"Hey, umarım Fiddlesticks güncellemesi yüzünden olan psikolojik terörden kurtuldunuz, çünkü bugün, geçen yıl bir güncelleme için seçtiğiniz ikinci şampiyona dalıyoruz: Volibear, Unutulmaz Fırtına. Biliyorum beklemek dayanılmaz oldu daha fazla bilgi için, bizim için, bu /geliştir blogu ile Voli'nin hazır hale gelmesi arasındaki süre Fiddlesticks için olduğundan daha kısa olacaktır.

Volibear çok uzakta olmadığından, oyun içi görüntüleri fırtınanın perdesi altında tutmaya karar verdik ve bunun yerine VFX, SFX, VO ve oyun tasarımındaki ilerlememize derinlemesine dalmaya karar verdik.
Bir Fırtına Doğuyor:
Yeni konulara geçmeden önce, işte kısa bir özet.

Volibear'ı güncellemedeki hedefimiz, vaat ettiği “yıldırım yakıtlı Freljord'un yarı tanrısı” temasını tam olarak teslim etmek ve Freljord'daki efsanevi statüsüne uygun tatmin edici, modern bir oyun yaratmaktı.
Volibear ile ilgili ilk zorluklardan biri, oyunda göründüğü gibi Evrendeki hikayelerde nasıl göründüğü ile kişiliğini nasıl köprüleyeceğini bulmaktı. Şu anki sesi, ona onurlu bir onur veren sakin bir rezonansa sahiptir. Ama aynı zamanda vahşi, eski bir tanrı ve bir fırtınanın gazabı ile mücadelede sizi yenebilecek gerçek bir ayı.



Erken “Grotesk-Korku” Volibear Keşfi:

İlk başta garip-korku görsel tasarımlarından bazılarını keşfettik, ancak duyduğumuz ortak bir şey - özellikle Volibear mainlerinin şebekesinden - bu tasarımların canlı Volibear'dan çok uzak gibi hissettikleriydi. Bu güncelleme için, Volibear'ı olduğu gibi, en asil, orijinal, tanrısal formunda göstermek istediğimize karar verdik.
Yine de, bazı oyuncular “Eldritch Horror” yönünü gerçekten sevdiler, bu yüzden bu konsepti bitiş çizgisine taşımaya ve bir cilt olarak serbest bırakmaya karar verdik. Volibear başladığında, bu cildi zaten sahip olan herkese vereceğiz. Ücretsiz olarak.


Volibear Ruh Hali Parçası:

Oyun oynamaya gelince, Biz “durdurulamaz hissetme” fikrini araştırarak başladık ve Volibear'ın efektleri sabitleyerek (sadece azcık yavaşladı) durdurulamadığı bir kiti test ettik. Volibear'ı daha çok bir fırtına tanrısı gibi hissettirmek, düşmanlarına ve arkalarında sakladıkları yapıya gök gürültüsü getirmek için bu tasarımdan uzaklaştık. (Oynanışla ilgili en son haberler için aşağıdaki bölüme göz atın.)

ŞİMDİ İSE YENİ ŞEYLER İÇİN!

İşe başlamak için, Volibear’ın mevcut oyun içi modelinin gizlice bir zirvesi var ve size deneyimden bahsetmeme izin verin, bu adamın yoksa ilahın mı demeliydim? Neyse oyun içinde koştuğunu görmek çok korkutucu!

Volibear’ın Oyun İçi Modeli:
Şok ve dehşet

Oyun Tasarımcısı Nathan “Riot Lutzburg” Lutz:

“Amansız.” Volibear’ın yetenekleri üzerinde çalışmaya başladığımızda bu tek kelime ilhamımı artırdı. Umudum, her birinin kendini vahşi, affetmez ve kaçınılmaz hissetmesidir. Volibear’ın rolü, Juggernaut ve Vanguard arasında bir yerde bulunuyor ve zaman içinde kendi tehdit seviyesini artırırken takım dövüşlerine dalmasına ve bozmasına izin veriyor. Volibear'dan hala kaçış yok. Seni yakalayacak ve onu sadece ölüm durdurabilir.
Peki bu yetenekler neler? Umarız birçoğu canlı setini modern bir şekilde ele alacağını öğrenirsiniz. Hala dört ayak üzerinde koşuyor ve tek bir hedefi kilitliyor. Hâlâ hedefli bir ısırması var, sadece bu sefer hem açıcı hem de sonlandırıcı. Hala temel saldırı hızı ve zincir yıldırım var, ancak şimdi savaşta kaldığı sürece devam ediyor. Volibear'ın kitine daha fazla beceri ifadesi getirmek için çok çalıştık, bu da her ikisini de onun gibi (ve ona karşı) savaşmayı daha tatmin edici hale getirmelidir.
En büyük yeniliklerimiz E ve R yeteneklerinden geldi. “Vahşi ayı” açısı kilitlendiğinde, Freljord'un fırtına tanrısı olarak fantezisini gerçekten zorlamak istedik. Bu yetenekler Volibear'a daha önce hiç sahip olmadığı birkaç yeni yardımcı program sağlayacak ve oyunculara zaman içinde ustalaşmak için daha fazla vermeyi amaçlayacak.

Şimşek çakması:

Neal “Riot Nailock” Wojahn, VFX Sanatçısı:

Volibear’ın E’sinin ne yaptığını ortaya çıkarmaya hazır olmasak da, size nasıl göründüğünü göstereceğiz… VFX aracılığıyla. Hadi yıkalım!
Göreceğiniz ilk şey, dünyaya doğru ilerleyen bir Freljord rünü. Bu, “erozyon haritası” olarak bilinen bir şeyle ortaya çıkar. Şimdi bu gökkuşağı bulutundan çok fazla görünmeyebilir, ancak ilgili kanallara ayırdığımızda daha açık hale gelir.

Temel olarak bu kanalların çalışma şekli, siyah olarak gösterilen her şeyin görünmez olması ve beyazın görünür olması. Daha sonra bu kanallardan bir grafik çalıştırıyoruz ve değer ilerledikçe - ya da aydınlıktan karanlığa geçtikçe - beyazla başlayan ve siyahla biten daha fazla doku ortaya çıkıyor. Sonuç şu şekildedir:
Harrriiika değil miiiii?
Bu rünler parladıktan sonra fırtına toplanmaya başlar. Bu fırtına üç unsurla temsil edilir. Biri, solup kaybolan oldukça basit bir bulut parçacığıdır; bu yörünge ve aşağı doğru hareket eder. Bir sayfada dört farklı bulut olduğunu fark edeceksiniz - bu parçacık sistemi organik çeşitlilik oluşturmaya yardımcı olmak için bu dört taneden birini rastgele seçecek şekilde ayarlandı.

Fırtınanın ikinci unsuru statiktir. Bu kıvılcımlar basit kafeslerin modellenmesi ve rastgele bir dönüşte ortaya çıkarılmasıyla yaratılır. Yine, üzerlerine dört hücreden birini rastgele seçen bir yıldırım dokusu koyduk.

Yaklaşan fırtınanın son unsuru, havanın aşağı doğru acele ettiği hissini yaratmak için solukça rüzgarlı bir dokuyu kaydırır.

Sonra, yüksek opaklıkta yanıp sönen bu dokusu ile temsil edilen şimşek var, daha sonra cıvatanın çatlamasını oluşturmak için hızla aşağı doğru kayar.

Sonra fırtınanın vurulduğunu bize bildiren bir şok dalgası var. Bu, rüzgâr kemerlerinde yumurtlama ve daire şekline uyacak şekilde ölçeği değiştirdiklerinde radyal yönde dışarı atarak elde edilir. Bunun gibi küçük şeyler, oyunu netleştirmek için uzun bir yol kat edebilir.

Shockwave flaşından sonra, geride kalan parlayan bir krater var. Bu, parlayan yıldırım ve çatlamış toprak şeklinde silerek Freljordcu rünleri için kullandığımız erozyon tekniklerini kullanır. Bu daha sonra kaybolur ve kayaların toprağa batması hissini verir.

Tüm bu VFX'leri bir araya getirirseniz, Volibear’ın E yeteneği için elde edeceğiniz şey budur!


“C” seçeneği hemen herkesin dikkatini çekti. Bir süre, klasik cildin büyük bir parçası olduğu için bir çeşit şapka tutmayı düşündük, ancak taktik maske, dişli ve tesla teknolojisinin mevcut “serin kış teknolojisi” motifini tazelediğini hissettik. Şimdi ona pantolon ver…

Arctic Ops Kostümü:

Kamuflajın üzerinde çalıştığından ve çok meşgul ya da karakter dışı görünmediğinden emin olmak için birkaç farklı renk seçeneğini denedik. Diğerleri modaya uygun kayak ceketleri gibi hissetmeye başladığı için daha beyaz / monokrom versiyonu seçtik.
Ayrıca Volibear’ın arkasındaki donmuş şimşeklerin Kuzey Fırtınası versiyonunun ne olabileceğini bulmalıydık. Bizim fikrimiz onları elektriğini dolduracak antenlere dönüştürmekti. Sırtındaki paketin bir internet yönlendiricisi ile karıştırılmasını istemedik, bu yüzden ücretler ve buna bir "güç" yıldırım sembolü ekledik. Konsept boyunca, Voli dört ayak üzerinde koştuğunda desenlerin ve teknoloji donanımının hala iyi görünmesini sağlamak zorundaydık - tüm gelişim boyunca bir meydan okuma.
Daha sonra, bu cilt tasarımının temel teçhizatında çalışacağından ve havalandırma maskesinin çenesi ile açılabileceğinden emin olmak için hızlı bir 3D proxy modeli yaptık, çünkü ayımız biraz daha küçük.

Ekibimiz, Volibear üssünden çok farklı bir fantezi olduğu ve kostüm serisinde benzersiz hissettiği için "Northern Storm Volibear" üzerinde çalışmaya hazırdı. Umarız son konsepti beğenirsiniz! Bununla birlikte, Voli’nin diğer görünümlerini güncellemeye devam ediyoruz.


OUTRO

Bugün Volibear için sahip olduğumuz her şey bu, ama dikkat edin: Hızlı yaklaşan bir dere fırtınası var. Biz onun karayolunu beklerken Freljord'da toplanın. Yakında daha fazla duyacaksınız.
... gitmeden önce son bir şey. “Eldritch Horror” Volibear kaplaması (Lansman yaması sırasında Volibear'a sahip olan veya toplayan tüm oyunculara ücretsiz olarak verilecek) artık resmi bir adı var: Bin Delinmiş(?) Volibear.

Sizi dehşet verici sıçrama sanatının küçük bir heyecanıyla bırakıyoruz. "

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,050
Puanları
8,710
Konuların cidden çok güzel ve hoş bu da onlardan bir tanesi, eline, emeğine sağlık. Konu yazmaya devammm.. :LOL: