VALORANT | Yoru: Rework Bölüm 2

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
1644425379348.png

Yoru: Rework Bölüm 2​

Herkese merhaba!

2022'ye tekrar hoş geldiniz. Bu, Karakter Ekibi'nin geçen yılki Yoru Güncellemesi makalesinin 2. Bölümüdür. En başta, Yoru'nun yeniden çalışmasını 4. Bölüm II. Perde sırasında başlatmayı hedefliyoruz.

Oraya varmadan önce, tasarım yönünün hangi yöne gittiğini, oyun değişiklikleriyle eşleştirmek için konsept keşiflerimizi ve oyun içi devam eden çalışmaları göstermek istiyoruz. Bunu yazarken zamanımız, bu değişiklikleri hayata geçirmeye odaklanmıştır - bunlar her zaman biraz zaman alır!

Oynanış, oyun testi ve geri bildirime dayalı yineleme için sanat yaratma döngüsü her zaman biraz zaman alır, ancak nihayetinde VALORANT'ın tutarlı, taktiksel oynanışını sağlayan şey budur.

Bunu tıknaz bir değişiklikle başlatalım.
Ep1_a1_article_Divider_yoru.jpg

FAKEOUT
Fakeout—şu anda düşmanları yanlış yönlendirmek için Yoru'nun ayak seslerini yönsel olarak taklit eden bir yetenek—artık Yoru'nun tam bir kopyası, ileri gidiyor ve hasar gördüğünde, düşmanları patlatıyor ve zayıflatıyor.

Ek lezzet olarak, kopya çekildiğinde, atışı yapan kişinin yönüne bakar ve konal yönde konumlarına doğru yanıp söner. Bunun gibi bir değişiklik, yeni sanat açısından en fazlasını gerektirir, bu yüzden bu değişiklikleri erkenden nasıl görselleştireceğimizi araştırdık. Bazı sorularınız olmasını bekliyoruz:

Ekibimin kafasını karıştırmadan nasıl tuzak kurarım?

VALORANT oyununun yüksek tempolu, milisaniyelik tepki hızı doğası göz önüne alındığında, şunları açıkça ayırt etmemiz gerekiyordu:
  • Yoru'nun bir müttefiki olarak, onun gerçek Yoru'nun değil, onun kopyası olduğunu söyleyeceksiniz. Bu, Yoru'nun müttefiklerini yanlışlıkla gerçek olanın ve kopyanın kim olduğu arasında karıştırmaması içindir.
  • Yoru'nun bir düşmanı olarak, Yoru'nun aynı bir kopyasını görecekler.
    • Oyun testleri sırasında, kopyanın bir düşmanın anlık oyununu bozmada etkili olduğunu gördük - ki bu harika - ancak ekibinizin kafası karıştığında değil. Aşağıda, müttefik Yoru kopyasının nasıl görselleştirileceğine dair ilk keşiflerden bazıları yer almaktadır.
Decoy_Material_Thumbnails_2.jpg

Patlarken nasıl görünüyorum?!

Yemin neye benzediği, patlamaya başladığında nasıl göründüğü (böylece bir şeylerin olacağını bilmeniz için) ve son olarak etki ile uyum olmalıdır. Bunların tümü, oyun tarzını net bir şekilde ileten tematik olarak uyumlu bir an yaratmak için bir araya geliyor. Bu rotada bazı erken keşifler.
Flash_States_Pose_Presentation_2.jpg

GATECRASH
Yoru'nun güncellemesinin bu bölümünü hayata geçirmek için gereken ek sanat öğelerini oluşturan ekibin yanı sıra, son gönderiden bu yana bununla ilgili pek bir şey değişmedi.

Buradaki en büyük şey, sahte bir ışınlanmadan sonra yerde kalan “su birikintisi”. Sahte ışınlanmanın amacı Yoru'nun konumu hakkında kafa karışıklığı yaratmak olsa da, sahte ışınlanmanın meydana geldiği yere gitmeli ve ardından gerçek Yoru'nun etrafta olup olmadığını anlayabilmelisiniz, yoksa bu bir yanlış yönlendirme miydi?

BOYUTSAL DRIFT
Tamam, bir metin dökümü için hazırlanın. Yoru'nun ultisi sırasındaki değişikliklerin bir özeti:
  • Yoru artık düşmanlara gösterilmiyor
  • Yoru, Dimensional Drift'teyken tüm yardımcı programları kullanabilir
  • Düşmanlar Yoru'nun ayak seslerini duyabilir
  • miyop kaldırıldı
  • Bağlantıyı kesme gecikme süresi biraz artırıldı
  • Dimensional Drift kullanılırken, kullanım sırasında güvenlik açığı çerçevesini önleyen, kullanım gecikmesi eklendi.
Peki buradaki hedefler neydi?

Yoru'nun ultisini güncellemeye bakarken, oyunda ortaya çıkan bazı istenmeyen oyun kalıplarını düzeltmek ve bunun yerine Yoru'ya gizli kullanarak düşmanlar üzerinde yer kazanmak ve ekibinin geri kalanını takip etmeye başlamak için araçlar vermek istedik.

Görünmez kalabileceği süreyi azaltmak aynı zamanda “yenilmez” Yoru'nun düşmanının yüzünde dans etmesini de durdurmalıdır. Yeni silah bırakma süresi, görünür hale geçtikten hemen sonra Shorty'yi patlatma kombinasyonunu engellemeyi amaçlıyor. Dokunulmazlığının ek bir gecikmesi, Yoru'nun elinde maskesiyle etrafta koşmaya ve tehlikeyi ilk görüşte engellemeye çok fazla güvenmesini engeller.

Bunun yerine, Yoru artık savaş alanını engelsiz görebilir ve düşman bölgelerine girmesine, haritanın durumunu almasına ve Yoru'nun ultisi sırasında yeteneklere izin veren değişikliğine dayalı bir oyunu yönetmesine izin verir.

Işınlayıcıları yeni yerlere gönderebilen bir Yoru hayal edin – düşman hatlarının derinliklerine, ekibi için düşmanları açılardan uzaklaştırmak için flaşlar yerleştirebilir veya muhtemelen “gizliliğini” maskelemek ve bir parça talep etmek için mükemmel körü indirebilir. Bu güncellemenin bir Drifting Yoru için birçok yeni olasılığın kilidini açtığını düşünüyoruz ve onun gizli sızma fantezisinin bir kısmını hayata geçirmeye yardımcı olacağını umuyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rospia ve Dolica

Dolica

Elmas Üye
Katılım
27 Eki 2021
Konular
30
Mesajlar
80
Tepki puanı
94
Puanları
3,610
Uzun zamandır beklenen güncelleme sonunda geldi. (y)