Valorant | Ajanların Durumu - Türk Ajan!

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
1648567038866.png

Ajanların Durumu - Mart 2022​

Selam millet!

Bir Google Dokümanına en son kelime yazdığımdan bu yana bir dakika geçti ama işte buradayız. 4.04 Yaması, büyük Kontrolör denge değişiklikleri dalgasını getirdi, Yoru'nun Yeniden İşlemesi en çılgın sahtekarlıkları yarattı ve bizde burada ve orada bazı talihsiz hatalar yaşadık. Bu değişikliklerden sonra VALORANT'ın ortamının nasıl düzenlendiğini hala izliyoruz, bu yüzden erken yorum yapmak istemiyorum, ancak kesinlikle bazı eğlenceli yeni oyunlar var.

Gelecekteki bakiye güncellemeleri/devam eden konuşmalar hakkında kısa bir not vermek istedim. Gelecekteki Ajanların Durumu, Geliştirici Günlükleri veya başka bir yer olsun, tasarım ve denge ekibinin geri kalanının çeşitli kanallarda bu konular hakkında konuştuğunu göreceksiniz.

Güncellemelerimin çoğu Yeni Temsilcilere odaklanacak… bu yüzden, hadi bir sonraki Temsilciye geçelim!

Yeni Temsilcilerin geliştirilmesinin 12-15 ay sürdüğünü ve şu tür sorulara odaklandığımızı unutmayın:
  • Mevcut, temel oyun tarzlarında eksik olan nedir?
  • Büyük fırsatlar sunan temalar var mı?
  • Oyun sağlığı için ne gerekli?
  • …ve dahası.
Ayrıca en son Neon Geliştirici Günlüğünde geliştirme önceliklerimiz hakkında daha iyi bir fikir edinebilirsiniz (ve bizi konuşurken görün) .

Karakterler ekibi içinde Başlatıcılar, özellikle Sova ile ilgili çok sayıda konuşma yapıldı. Başlatma araçları, bir sonraki adımınıza karar vermeniz için size ve ekip araçlarını sağlamak için keşif ve bilgi toplamaya güvenmeleri bakımından benzersizdir. VALORANT'ın taktik döngüsünün çoğu bilgi etrafında dönüyor. Düşmanların nerede olduğunu/olmadığını bilmek ve bir pencerenin o şeridi sırasında yürütmek için bu bilgiyi kullanmak, birçok başarılı galibiyetin anahtarıdır.

Dolayısıyla, taktik döngünün bilgi toplama yönü etrafında dönen başka bir Ajan kavramı, bir süredir aklımızın en başında yer alıyor.

Bu alanda yeni bir şey için bir hayalimiz vardı, bu yüzden "NickWu" ekibe katıldığında (önceden Premium İçeriğin bir parçasıydı) uzman gözlerini bu fırsata koyduk. İlk başta odak noktamız keşif/bilgi alanı içindeki benzersiz oyun farklılıklarını belirlemek ve daha "yerelleştirilmiş" Başlatma ve keşif araçlarına sahip bir alana inmekti.

Bu sonraki Ajan, düşmanları avlarken size daha...samimi bir his vermeli. Tabii ki bizim temamız var - ama çok fazla şey verme düşüncesi beni korkutuyor, bu yüzden bunu dışarıda bırakacağım.

Pekala arkadaşlar, buraya yazacak tüm kelimeler için düşüncelerimi araştırdım ve elimdeki tek şey bu. II. Perde Savaş Geçidi'ni (BP ÇOK İYİ, 48. KADEME İHTİYACIM VAR) bitiremeyeceğime dair yinelenen bir kabus görüyorum. Eziyetten korkuyorum ama hey “Herkesin bir korkusu var.”

lokum.jpg
 

Sperayz

Yönetici
Katılım
13 Mar 2022
Konular
70
Mesajlar
405
Tepki puanı
399
Puanları
4,561
Konuda ki kahve detayı beni benden aldı, emeğine sağlık.:):coffee: