VALORANT 3.0 YAMA NOTLARI

Katılım
30 Kas 2020
Konular
9
Mesajlar
25
Tepki puanı
33
Puanları
810
Merhaba şehrin sakinleri bu konumda sizlere Valoranta gelen 3.0 yama notlarından bahsedeceğim.
İsterseniz hiç beklemeden konumuza geçelim.



Patch_Notes_Highlights_3_00-tur_(1).jpg


Son güncellemede oldukça fazla yenilikler geldi bunlardan biride yeni karakter KAY/0 ajanının gelmesi, ve bir çok karaktere yenilikler eklendi. İsterseniz bunlara da geçelim.



Astra-banner.png


Astra​

Yenilikler;
Nova Darbesi (Q)

  • Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25

Çekim Alanı (C)

  • Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25
Yıldızlar/Astral Yolcu (X)

  • Yıldızlar artık satın alma evresinde yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracak.
    • Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra yıldızlar etkinleşecek ve kullanılabilir hale gelecek.
  • Saldıranlar tarafındayken Astra Astral Yolcu halindeyse artık Spike'ın yerini görebilecek.
    • Bu animasyon şeklinde olmadığı için Spike'ın durumuyla ilgili ek bilgi vermeyecek.
  • Geri almanın bekleme süresi arttı: 8 >>> 15
  • İmza yeteneğine verilen yük sayısı azaldı: 2 >>> 1
  • Yıldızların bedeli azaldı: 200 >>> 150


breach-banner.png


Breach
Yenilikler;

Göz Kamaştıran (Q)

  • Toplam yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
  • Bedeli arttı: 200 >>> 250
  • Atış hızı azaldı: 2500 >>> 2000
Fay Hattı (E)

  • Tam yüklenme süresi azaldı: 1,5 >>> 1 saniye
  • Genişliği arttı: 600 >>> 750
  • Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı: 1,3 >>> 1
  • Sarsılmanın etki süresi arttı: 3 >>> 3,5
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1 >>> 0,7
  • Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Artçı Sarsıntı (C)

  • Artık üç kere patlıyor ve her patlama sabit şekilde 60 hasar veriyor. Patlamaların arasında 0,6 saniye zaman bulunuyor.
  • Patlama çapı arttı: 260 >>> 300
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1,1 >>> 0,9 saniye
  • Bedeli arttı: 100 >>> 200
Zelzele (X)

  • Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu. Eskiden sadece son patlamanın genişliği 2300'dü.



brimstone-banner.png


Brimstone
Yenilikler;

Yakıcı (Q)

  • Bedeli arttı: 200 >>> 250



cypher-banner.png


Cypher
Yenilikler;

Nöron Hırsızı (X

  • Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6

jett-banner.png


Jett
Yenilikler;

Hafifle (Q)

  • Bedeli arttı: 100 >>> 150
Rüzgâr Gibi (E)

  • Artık Cypher'ın Bubi Tuzaklarını kırmıyor.

Duman Bulutu (C)

  • Bedeli arttı: 100 >>> 200

Keskin Fırtına (X)

  • Gereken ulti puanı arttı: 6 >>> 7



TÜM SİLAHLAR​

  • Mermilerin sebep olduğu vurulma etkisi değişti: %75 yavaşlık >>> %72,5 yavaşlık
    • "Vurulma etkisi", mermi isabet ettiğinde hissettiğiniz yavaşlama etkisidir.
  • Silahların ölü alanları değişti: %30 >>> %27,5
    • "Ölü alan", VALORANT'ta oyuncunun isabetliliğini kaybettiği hareket hızını ifade eder.

TÜM TÜFEKLER​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 1,3 >>> 2,0
  • Koşma için bu değer hâlâ 5.

TÜM AĞIR SİLAHLAR​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,5 >>> 2,4
  • Koşma için bu değer hâlâ 6.

TÜM HAFİF MAKİNELİLER​

  • Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 2,5
  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,3 >>> 1,0

CLASSIC​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,84
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,5 >>> 2,1

FRENZY​

  • Bedeli azaldı: 500 >>> 450
  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,8
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,0 >>> 2,0

GHOST​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,92
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,85 >>> 2,3

SHERIFF​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 1,2
  • Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 3,0

JUDGE​

  • Bedeli arttı: 1600 >>> 1850
  • 10 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 13 >>> saçma başına 10
  • 15 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 10 >>> saçma başına 7
    • Judge'ın mahvedici, çok can alan ve yakın menzilde kullanılan bir seçenek olmasını istiyoruz. Şimdiye kadar bizim düşündüğümüzden çok daha iyi performans gösterdiğine inanıyoruz. Ayrıca uzun menzilde beklenenden çok daha iyi olduğu için gücünü biraz azaltıyoruz.

BULLDOG​

  • Yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumdaki (tam otomatik mod) atış hızı arttı: saniye başına 9,15 mermi >>> saniye başına 9,5 mermi
  • Bedeli azaldı: 2100 >>> 2050
    • Bulldog'un yakın/orta menzilde yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumlarda biraz güçsüz olduğunu düşünüyoruz. Bu düzenlemeyle birlikte atış hızını arttırıp satın alma bedelini azaltarak satın alınabilecek çok daha ilgi çekici bir silah haline gelmesini amaçladık.

SHORTY​

  • Bedeli azaldı: 200 >>> 150

STINGER​

  • Bedeli azaldı: 1100 >>> 950

BUCKY​

  • Bedeli azaldı 900 >>> 850

MARSHAL​

  • Bedeli azaldı 1000 >>> 950

ARES​

  • Bedeli azaldı 1600 >>> 1550

OPERATOR​

  • Bedeli azaldı 5000 >>> 4700

GUARDIAN​

  • Bedeli azaldı: 2400 >>> 2250

Tüm yenilikler bu kadardı bazılarını kaçırmış olabilirim. Kusuruma bakmayın.
Bir sonraki konumda görüşmek üzere.​