Katılım
24 Kas 2019
Konular
11
Mesajlar
26
Tepki puanı
33
Puanları
1,560
Untitled-1 (1) (1).png



VALORANT 1.07 Yama Notları

Selamlar millet! Bugün yeni bir güncelleme konusu ile karşınızdayım. Bugün VALORANT 1.07 yama notlarına bakacağız. Haydi gelin bakalım neler değişmiş.

VAL_Patch_Notes_Highlights_1_TR.jpg


Ajan ve efekt güncellemelerinin yanı sıra bu yamada en çok dikkat çeken yenilik 'karşılaşmayı yeniden kurma' seçeneği, ancak öncelikle başlayacağımız konu pompalı silahlara gelen düzenleme.
  • Pompalı tüfeklerin hepsinde atış yaptıktan sonra sonra düşmanın nişan alma durumunu bozması ve vuruş etkisi düzenlendi.
  • Ayrıca belirli şartlar için geçerli olmak kaydıyla karşılaşmayı yeniden kurma özelliği eklendi
  • Oyun içinde oyuncuların isim bilgilerini daha iyi gizleyecek birkaç yeni özellik eklenmiş bulunmakta.
Gelin biraz da ajan güncellemelerine göz atalım:

SAGE

  • Sage'in bu yamada kendini ve takım arkadaşlarını iyileştirme süre ve miktarında ciddi bir azalış görmekteyiz
  • /iyileştirme miktarı önceden 5 saniye içinde 100 can iken şimdi 5 saniye içinde 60 durumuna getirildi
  • /kendini iyileştirme miktarı ise önceden 5 saniye içinde 100 iken şimdi 10 saniye içinde 60 durumuna getirildi
  • Ayrıca yavaşlatan kürenin boyutu artık %30 daha küçük
  • Bariyer küresinin bedeli azaldı 400>>300

KILLJOY​

  • Artık Killjoy'un nanosürüsüne hasar vermeden önce kısa bir bekleme süresi eklendi.
  • Nanosürünun hasarı azaltıldı: 60 >>> 40
  • Gizlenme sesi menzili biraz arttırıldı.
  • Yere bırakılan bombanın daha iyi fark edilmesi adına görsel efektler eklendi.
VIPER
  • Artık Viper'ın zehir perdesi satın alma bölümünde bariyerlerin arka taraflarına yerleştirilebiliyor
  • Zehir Perdesi, aktifleştirildikten sonra tam uzunluğuna daha çabuk sürede ulaşıyor.
  • Zehir dumanı oluşturduğu yeteneklerindeki çürüme etkisi bundan sonra takım arkadaşlarını etkilemeyecek.
  • Yerleştirildikten sonra Viper'ın ultisinin etki alanı artık takımın mini haritasında görünüyor.
BREACH
  • Breach'in Gözkamaştıran yeteneğinin ekran dışında kalan parlamalar da artık oyundaki diğer parlamalar gibi çalışıyor ve minimum parlamayı daha keskin bir biçimde uyguluyor.
  • Gözkamaştıran yeteneğinin yük sayısı 2'den 3'e çıkarıldı.
  • Gözkamaştıran yeteneğinin hazırlanma süresi 0.6'dan 0.5'e çekildi.
  • Breach'in zelzele yeteneğindeki patlamalar arasındaki gecikme 0,3 değerinden 0,255 değerine çıkarıldı.
  • Sarsıntı yeteneği artık oyuncuları dürbün görüşünden çıkarıyor ve bir daha geçmelerini engelliyor.
SOVA
  • Sova'nın pelerininin hareketlerine güncelleme getirildi. Artık Sova'nın görüş alanının dışına daha az çıkıyor.
  • Sova'nın ellerinin fps görünüşü güncellendi ve artık görse bakımdan diğer ajanların seviyesine daha yakın.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ​

  • Her pompalı tüfekğin 10 metre veya daha uzak mesafedeki düşmanlar için vurulma etkisi düzenlendi.
  • Shorty Zayıflatması
    • İlk mesafe durumuna göre vuruş azalma menzili kısaldı: 9 metre > 7 metre
  • Judge Zayıflatması
    • Satın alım bedeli arttı: 1500 >>> 1600
  • Vandal Güçlendirmesi
    • Mermi atış hızı arttı: 9.25 >>> 9.75
    • Silah hasarı arttı: 39 >>> 40

VURUŞ ETKİSİ GÖRSEL EFEKT GÜNCELLEMESİ​

  • Artık vuruş görsel efekti vurulan şampiyonun üzerinde vuruşun uygulandığı noktada beliriyor ve o noktaya bağlı kalıyor.
  • Silah atışlarında meydana gelen kıvılcım efekti düzenlendi. Artık renk ve şekil olarak kan efektine daha çok benziyor.
  • Kafadan vuruş efektinin boyutu düzenlendi. Hem kan hem de kıvılcım efektlerinin boyutu küçüldü.

REKABET GÜNCELLEMELERİ​

  • Karşılaşmayı yeniden kurma: Karşılaşma belirli şartlar dahilinde 4v5 olarak (veya daha dengesiz bir şekilde) başladığında oyunculara artık bulundukları oyunu sonla erdirip yeni oyun için sıraya girme şansı sunuluyor.
    • satın alma evresinde oyundan düşen ve ilk tur boyunca geri gelmeyen bir oyuncu varsa ikinci turun başında sohbete /yenile
      ya da /remake yazılarak yeniden kurma gerçekleştirilebilir.

YAŞAM KALİTESİ​

  • İzleyiciler oyuncuların nişan alma çizgilerini açıp kapatabiliyor (varsayılan tuş: R).
  • Gözlemciler hangi takımın ana çizgilerinin görüneceğini seçebiliyor (varsayılan: H - herkes, J - izlenen oyuncunun takımı, K - izlenen oyuncunun düşmanları, L - hiç kimse).
  • Cesetler ayarlar üzerinden devre dışı kaldığında gösterilen cesetlerin izleri artık renk körü ayarlarına daha uyumlu ve uygun çalışıyor.
  • Gözlemciler artık izledikleri oyuncunun arayüzünde para miktarını görebilecek.
  • Oyun içi arayüzü devre dışı bırakmaya yarayan bir seçenek eklendi (Genel -> Oyun İçinde Kullanıcı Arayüzünü Gizle).
  • Nişangâhı devre dışı bırabilirsiniz (Nişangâh -> Nişangâhı Devre Dışı Bırak).
  • Gözlemciler fps kamerasında görünen kolları gizleyebiliyor(Genel -> Birinci Şahısta Silahları Gizle).
  • Gözlemciler Ayarlar menüsünden, izlenen oyuncular için takım tabanlı nişangâh renklerini açıp kapatabiliyor (Genel -> Nişangâhta Takım Rengini Kullan).
  • Brimstone'un Dumanlı Hava Sahası ve Breach'in Zelzele'si gibi daha fazla görsel efekt, çok kanallı programlamaya geçirilerek kare hızı performansı iyileştirildi.
  • Oyunda kimliğini gizli tutmak isteyen oyuncular için şu özellikleri ekledik:
    • Grup arkadaşlarım dışında oyun içi adımı gizle (oyunda ajan adı kullanılır).
    • Grubumda olmayan diğer takım oyuncularının adlarını gizle (oyunda ajan adları gösterilir).

GİDERİLEN HATALAR​

  • İki takımın da teslim olma oylaması başlattığı olaylarda oylama durumunu ikinci başlatan takımın oy verememesine sebep olan hata giderildi.
  • Başka bir dil seçili olsa bile Kısım Kademesi ipuçlarının farklı bir dilde görünmesine sebep olan hata giderildi.


1550238809324 (1).png

Güncellemeler şimdilik bu kadar. Daha fazlası için takipte kalın! Şimdilik görüşmek üzere, iyi forumlar​
 
Son düzenleme: