VALORANT 1.03 Yama Notları

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
1594158898724.png
güncelleme.png





Guardian.png


Guardian;

Bedeli azaltıldı: 2700 >>> 2500
Atış hızı azaltıldı: 6,5 >>> 4,75
Delme gücü arttırıldı: Orta >>> Yüksek
Komut sırası güncellendi: 0,083 >>> 0,1175

Şimdiye kadar Guardian'ın cephaneliğimizde tuhaf bir yeri vardı. Bedel açısından bakıldığında seçkin tüfeklere pahada yakındı ama onların gücüyle boy ölçüşemiyordu. Bu yüzden ekonomik bir alternatif olmak için fazla pahalı, birincil silah olarak kullanılmak içinse fazla güçsüz kalıyordu. Atış hızı epey yüksek olduğu için yakın menzilde istediğimizden fazla güçlüydü. Biz esasen silahın yarı otomatik ve vurdu mu oturtan atış tarzına rağmen uzun menzilde daha isabetli olmasını hedeflemiştik. Ayrıca, delici gücü açısından diğer tüfeklere çok benziyordu.







harita.png





haven-banner.jpg



Haven

Spike'ın yere bırakıldıktan sonra geri alınmasına engel olan bir nokta kaldırıldı.


allmaps-banner.jpg



Tüm Haritalar
Oyuncuların harita modeli katmanlarının içine geçebilmesine olanak tanıyan birden fazla nokta düzeltildi.

Sova'nın sensör okunun duvarların içinden geçebildiği belirli konumlar düzeltildi.





mod.png



Spike'a Hücum


Yeni Küre: İkiz Avcılar


Küre alındığında en yakındaki iki düşmanı kovalayan iki adet avcı kurt ortaya çıkar. (Kurtlar küre konumuna en yakın iki rakibi takip eder ve doğduktan sonra bir daha hedef değiştirmezler.)

Kurtlar bir düşmanı gördüklerinde hızlanır ve yaklaştıklarında ona doğru atılırlar. Darbe indirdikleri düşmanı 4 saniyeliğine yavaşlatır ve görüşünü
kısıtlarlar.

Kurtların 150 Canı vardır ve hasar alabilirler.

15 saniye oyunda kaldıktan sonra veya hedefleri öldürüldüğünde kaybolurlar.

Split: Küre Konumu

Ortada savunucuların tarafında bulunan küre orta taraftaki platforma taşınarak durumun savunucuların daha az lehine olması amaçlandı.





yasam.png


Teslim Olma Değişiklikleri


Derecesiz modda teslim olmak için gereken evet oyu yüzdesi %100'den %80'e çekildi.

Rekabet modunda teslim olmak için hâlâ %100 evet oyu gerekli.

Artık 5. tur itibarıyla teslim olma oylaması başlatılabilecek.

Teslim olma oylaması başlatmak için oyun içi menüye yeni bir düğme eklendi.

Oybirliği gerektirdiği durumlarda teslim olma oylamasından evet sonucunu çıkartmanın bazen ne kadar zor olabildiğinin farkındayız. Derecesiz modda, yani rekabet moduna kıyasla insanların daha rahat kafayla oynadıkları karşılaşmalarda (çünkü kademe kaybetme stresi yok) bazı değişiklikler yaptık. Artık takımın büyük çoğunluğu (yani %80'i) teslim oylamasında evet oyu verirse, oyuncular çıkıp vakit kaybetmeden kazanma şansları olan başka karşılaşmalara yelken açabilecek.

Rekabet modundaki oybirliği gerekliliğiniyse değiştirmemeye karar verdik. Çünkü bu moddaki karşılaşmalar beceri kademenizi etkiliyor (oynanmayan turlar kayıp kredi sayılıyor). Bu yüzden de oyuncuların beceri kademesini etkileyecek ciddi bir karar verilirken takımdaki herkesin aynı fikirde olduğundan emin olmak istiyoruz. Ayrıca teslim olmadan önce oynanması gereken tur sayısını da birazcık azalttık. Böylece talihsiz bir başlangıç yapıp sonrasında da kaybetmenin önünü alamayacak oyuncular, karşılaşmadan mümkün olduğunca erken çıkabilecek.


Koleksiyon ekranına, tüm içerikleri veya yalnızca sahip olunan içerikleri görmek için işaretleyebileceğiniz minik bir kutucuk eklendi (koleksiyonunuzu yönetmek için ilave seçenekler ve düzenlemeler ilerideki yamalarda gelmeye devam edecek).

“Sen ya da silah arkadaşın Spike'ı yerleştirsin veya imha etsin” görevinin bazen silah arkadaşlarının yerleştirdiği veya imha ettiği Spike'ları saymaması hatası giderildi.
Geçiş ve başlangıç ekranları artık letterbox formatında.

Savaş Bileti ve Kontrat ekranlarındaki metinlerin bazı dillerde üst üste binmesine neden olan hatalar giderildi.

Hilelerin devrede olduğu özel oyunlarda artık hileler menüsünden bir sonraki turda oynamak üzere farklı bir ajan seçmek mümkün.
Artık arkadaş silerken bir onay penceresi çıkacak.

Sohbet penceresinde bir şey yazarken "Esc" tuşuna basmak mesajı silecek.

Onay pencereleri düzenlendi. Artık birincil seçenek her zaman daha büyük ve sol tarafta olacak. Farklı noktalarda renk düzenlemelerine gidildi; örneğin yıkıcı eylemler için kırmızı renk tercih edildi. Tutarlı olması için bazı onay ve iptal düğmelerinin yeri değiştirildi.

Intel ekran kartı kullanıcılarının Bind'daki görsel öğelerde karşılaştığı minik sorunlar giderildi.

Modern donanımlar için ufak çaplı görüntü işleme düzenlemeleri yapıldı.

Başlangıçta yaşanan çökmelerde görünecek bir hata penceresi eklendi; pencerede çökme sorunlarını gidermeye yönelik rehberi açan bir bağlantı bulunuyor.
- https://support-valorant.riotgames.com/hc/tr/articles/360050789953

Artık yama notları ve ödeme penceresi 4K monitörlerde doğru çözünürlükte görünecek.

Ödeme pencerelerindeki girdi yöntemi düzenleyici (IME) artık olması gerektiği gibi çalışıyor (Japonca ve Çince için).

Oyuncular artık koleksiyonlarında ve Mağaza ekranında kaplamaların seviyelerine ayrı ayrı bakabilecek

Uygunluk filtreli vuruş etkisi efektleri daha rahat okunacak şekilde güncellendi.

Gözlemcilere ajan siluetleri eklendi.

Siluetlerin görüntü işleme performansı iyileştirildi.

Ajanların can çubukları artık gözlemcilere de görünecek.

Hareket ederken birinin silah talebini gerçekleştirmek artık karakterinizi birden durdurmayacak.

Özel Oyunlar ve Turnuva Modu:

Özel oyunlar artık turnuva modu olarak ayarlanabilecek. Bu sayede, oyundaki tüm oyuncular Karşılaşma Sayacını Duraklat/Başlat hilesine, diğer hileleri etkinleştirmeye gerek kalmadan erişebilecek. Gözlemciler de moderatör olarak atanabilecek; böylece gerek duyduklarında diğer hilelere de erişebilecekler. Artık normal gözlemciler hilelere erişemeyecek.



rekabet.png


Yerel Kademe Adı Değişikliği

Bir önceki yama döneminde Işıyan adıyla sunduğumuz en üst düzey beceri kademesinin adını, küresel deneyimle uyumun yanı sıra sizden de gelen yorumları göz önünde bulundurarak Radyant şeklinde değiştiriyoruz. "Riot Türkiye Yerelleştirme ve VALORANT ekipleri"



hatalar.png

Tuzaklar kapı eşiğinden içeri yerleştirildiğinde, birisi kapıdan geçtiği halde tuzağın tetiklenmemesine sebep olan Cypher hatası giderildi.

Ağ bağlantısının istikrarsız olduğu durumlarda Karşılaşma Sayacı'nın kasmasına sebep olan hata giderildi.

Zıplama komutunu fare tekerleğine atayan oyuncuların halatlardan aşağı atlamasına engel olan sorun çözüldü.

Öldükten sonra oyuna yeniden bağlanmaya çalışırken meydana gelebilen bazı görsel hatalar giderildi.

Bariyer evresi duyurusunun normal oyunlarda da gözlemcilere görünmesine sebep olan sorun çözüldü.

Gözlemci puan tablosundaki çeşitli kullanıcı arayüzü hataları giderildi.

kaynak; ( playvalorant.com )
 
Katılım
17 Mar 2020
Konular
69
Mesajlar
460
Tepki puanı
297
Puanları
3,560
Bende başlamayı düşünüyorum bu oyuna, konu çok güzel olmuş. Ellerine sağlık!
 
Katılım
1 Haz 2020
Konular
34
Mesajlar
128
Tepki puanı
132
Puanları
3,910
Güzel anlatım ve çok düzenli bir konu olmuş, eline sağlık.
 
Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,049
Puanları
8,710
Konu düzeni, konu tasarımları gerçekten harika! Konuyu beğenmeden geçemeyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: BabaYaga
Katılım
13 Kas 2019
Konular
41
Mesajlar
398
Tepki puanı
291
Puanları
3,310
Konu düzeni ve anlatımın hoş olmuş ellerine sağlık.