Ücretsiz Fabrika Sistemi 1.8 - 1.12

Katılım
1 Ocak 2022
Konular
24
Mesajlar
62
Tepki puanı
67
Puanları
860
1-giriş.png
görseller.png
komutss.JPG
marketss.JPG

bilgiss.JPG

envss.JPG
ss.JPG
fabrikamenuss.JPG
menuss2.JPG
menuss3.JPG

Fabrika Özellikleri - By SemiOztrkk

• /fabrika market • Fabrika Market'ini açar.

• Hologram Destekli - Bu özellik sayesinde çok daha iyi duruyor!
• GUI+ Destekli - GUI+ sayesinde artık ayarlamalar daha da kolay ve kullanışlı.
• YAML Destekli - YAML özelliği sayesinde artık config.yml dosyası ile skripti daha da
kolay düzenleyebilirsiniz.

• İşçi Sistemi - İşçiler satın alarak fabrikanızın gelirini daha da yükseltebilirsiniz.
• Fabrika Bacası Sistemi - Baca sayesinde kirli havayı temizleyerek devletten daha da yüksek
para alabiliyorsunuz.
• Hesap Bakiyesi Sistemi - Hesap bakiyesi ile birlikte artık fabrika gelirleriniz cebinize değil de
fabrika'nın kendine ait olan hesap cüzdanına gidiyor. İsterseniz bu parayı menüden çekebiliyorsunuz.

NOT: Fabrika kaldırıldığında içinde bulunan hesap bakiyesindeki para sizin hesabınıza oto. olarak aktarılır.

Config Dosyası.

JavaScript:
#===================================================================|

#                                                                    |

#                                                                    |

#                    GELİŞMİŞ FABRİKA SKRİPTİ                        |

#                        SemiOztrkk                                  |

#                                                                    |

#===================================================================|



# Burası Sistem ayarlarının olduğu bölümdür.

# Buradan fabrikanın fiyatlarını ve Prefix'ini ayarlayabilirsiniz.

# Buranın asıl amacı kendi sunucunuza özel fiyatlandırmayı kolay yapabilmeniz.



Sistem:

    Fiyat: 15000

    İşçi-Fiyat: 5000

    Baca-Fiyat: 12000

    Prefix: '&6&lFABRIKA &8»'



# Burası da Mesajlar'ın olduğu bölümdür.

# Buradan mesajları kendi sunucunuzun tarzına göre ayarlayabilirsiniz.



Mesajlar:

    fabrika-alındı: '&aBaşarılı bir şekilde fabrika satın aldın.'

    fabrikan-var: '&cZaten bir fabrikan var.'

    para-çekildi: '&aFabrikada bulunan bütün parayı kendi hesabına aktardın.'

    fabrika-zemin: '&cFabrikayı daha düz bir zemine kurun!'

    yetersiz-bakiye: '&cParan bunun ücretini karşılayamıyor.'

    fabrika-kuruldu: '&aFabrika başarılı bir şekilde kuruldu.'

    sahibi-değilsin: '&cBu fabrikanın sahibi sen değilsin.'

    fabrikan-yok: '&cHenüz bir fabrikan yok.'

    işçi-alındı: '&aSatın alım başarılı. İşçiler artık senin!'

    baca-alındı: '&aSatın alım başarılı. Artık bir bacan var!'



 

# Dikkat!



# Bu Skript SemiOztrkk'e aittir.

# İzinsiz bir şekilde satılması kesinlikle yasaktır.

# Kendi hazırladığınız paketlerde veya sunucunuzda kullanmanızın sakıncası yoktur.



# Bana ulaşabilmek için |



#     Discord: ✘ L0piN ღ & 3939
[/CODE]





KOD
JavaScript:
#=======================================================|
#                                                                                                                                                      |
#                    YAML Ayarları                                                                                                           |
#              ellemenizi tavsiye etmem                                                                                             |
#                                                                                                                                                      |
#=======================================================|

on load:
    load yaml "plugins/Fabrika/config.yml" as "ayarlar"
    if yaml "ayarlar" is empty:
        set yaml value "Sistem.Fiyat" from "ayarlar" to 15000
        set yaml value "Sistem.İşçi-Fiyat" from "ayarlar" to 5000
        set yaml value "Sistem.Baca-Fiyat" from "ayarlar" to 12000
        set yaml value "Sistem.Prefix" from "ayarlar" to "&6&lFABRIKA &8»"
        set yaml value "Mesajlar.fabrika-alındı" from "ayarlar" to "&aBaşarılı bir şekilde fabrika satın aldın."
        set yaml value "Mesajlar.fabrikan-var" from "ayarlar" to "&cZaten bir fabrikan var."
        set yaml value "Mesajlar.para-çekildi" from "ayarlar" to "&aFabrikada bulunan bütün parayı kendi hesabına aktardın."
        set yaml value "Mesajlar.fabrika-zemin" from "ayarlar" to "&cFabrikayı daha düz bir zemine kurun!"
        set yaml value "Mesajlar.yetersiz-bakiye" from "ayarlar" to "&cParan bunun ücretini karşılayamıyor."
        set yaml value "Mesajlar.fabrika-kuruldu" from "ayarlar" to "&aFabrika başarılı bir şekilde kuruldu."
        set yaml value "Mesajlar.sahibi-değilsin" from "ayarlar" to "&cBu fabrikanın sahibi sen değilsin."
        set yaml value "Mesajlar.fabrikan-yok" from "ayarlar" to "&cHenüz bir fabrikan yok."
        set yaml value "Mesajlar.işçi-alındı" from "ayarlar" to "&aSatın alım başarılı. İşçiler artık senin!"
        set yaml value "Mesajlar.baca-alındı" from "ayarlar" to "&aSatın alım başarılı. Artık bir bacan var!"
        save yaml "ayarlar"
    set {p} to yaml value "Sistem.Prefix" from "ayarlar"
    set {fiyat} to yaml value "Sistem.Fiyat" from "ayarlar"
    set {fiyati} to yaml value "Sistem.İşçi-Fiyat" from "ayarlar"
    set {fiyatb} to yaml value "Sistem.Baca-Fiyat" from "ayarlar"
    set {ia} to yaml value "Mesajlar.işçi-alındı" from "ayarlar"
    set {ba} to yaml value "Mesajlar.baca-alındı" from "ayarlar"
    set {fa} to yaml value "Mesajlar.fabrika-alındı" from "ayarlar"
    set {yb} to yaml value "Mesajlar.yetersiz-bakiye" from "ayarlar"
    set {fk} to yaml value "Mesajlar.fabrika-kuruldu" from "ayarlar"
    set {fv} to yaml value "Mesajlar.fabrikan-var" from "ayarlar"
    set {sd} to yaml value "Mesajlar.sahibi-değilsin" from "ayarlar"
    set {dz} to yaml value "Mesajlar.fabrika-zemin" from "ayarlar"
    set {pc} to yaml value "Mesajlar.para-çekildi" from "ayarlar"
    set {fy} to yaml value "Mesajlar.fabrikan-yok" from "ayarlar"

variables:
 
    {fabrika::%player%} = false

command /fabrika [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "          &7&m----&r &8[ &d&lFABRIKA &8]&r &7&m----"
            send " "
            send " &e→ &7/fabrika &f&omarket<tooltip:&eFabrikayı buradan alabilirsiniz.>"
            send " "
            send "          &7&m----&r &8[ &d&lFABRIKA &8]&r &7&m----"
        if arg 1 is "yardım":
            send "          &7&m----&r &8[ &d&lFABRIKA &8]&r &7&m----"
            send " "
            send " &e→ &7/fabrika &f&omarket<tooltip:&eFabrikayı buradan alabilirsiniz.>"
            send " "
            send "          &7&m----&r &8[ &d&lFABRIKA &8]&r &7&m----"
        if arg 1 is "market":
            open chest with 3 rows named "&6&lFabrika &eMarketi" to player
            wait 2 tick
            format slot 0 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 1 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 2 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 3 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 4 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 5 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 6 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 7 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 8 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 9 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 10 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 11 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 12 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 13 of player with bedrock named "&6Fabrika Kur" with lore "||&7Bunu satın alarak kendinize bir ||&7gelir kaynağı olarak fabrika ||&7satın alabilirsiniz. || || &8▪ &7Tür: &8(&eStandart&8) || &8▪ &7Ücreti: &8(&e%{fiyat}%&8) || &8▪ &7Fabrika Bacası: &8(&c✘&8) || ||&eSatın almak için üzerine tıklayın." to close then run [execute player command "fabrika satınal"]
            format slot 14 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 15 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 16 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 17 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 18 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 19 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 20 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 21 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 23 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 24 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 25 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 26 of player with book named "&6Bilgilendirme" with lore "||&7Fabrika sistemi sayesinde oturduğunuz ||&7yerden para kazanabilirsiniz. ||&7Bu kazandığınız paralar direkt olarak ||&7fabrikanın kendi hesabına gider. ||&7Orada ki parayı çekmek için fabrika ||&7menüsünden yapmanız gerekir. || ||&cNOT: &fFabrika kırıldığında veya kaldırıldığında ||&fmevcut bakiyesi hesabınıza aktarılır. || ||&eKapatmak için buraya tıkla" to close
        if arg 1 is "satınal":
            if {fabrika::%player%} is false:
                if player's balance is greater than or equal to {fiyat}:
                    remove {fiyat} from player's balance
                    send "%{p}% &eBaşarılı bir şekilde fabrika satın aldın."
                    give 1 bedrock named "&a&lFabrika" with lore "||&fYere koyduğunuz anda ||&fçalışmaya başlar. || || &8▪ &7Seviye: &d1 || &8▪ &7Fabrika Bacası: &c✘ || ||&eÇalıştırmak için yere koymalısın." to player
                else:
                    play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                    send "%{p}% %{yb}%"
            else:
                send "%{p}% %{fv}%"
        if arg 1 is "paraçek":
            if {fabrika::%player%} is true:
                play "LEVEL_UP" to the player at volume 5
                execute console command "eco give %player% %{fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye}%"
                set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye} to 0
                send "%{p}% %{pc}%"
            else:
                play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                send "%{p}% %{fy}%"
        if arg 1 is "işçial":
            if {fabrika::%player%} is true:
                if player's balance is greater than or equal to {fiyati}:
                    play "LEVEL_UP" to the player at volume 5
                    remove {fiyati} from player's balance
                    add 1 to {fabrika::%{fabrika::%player%}%::i}
                    send "%{p}% %{ia}%" to player
                else:
                    play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                    send "%{p}% %{yb}%" to player
            else:
                send "%{p}% %{fy}%"
        if arg 1 is "bacaal":
            if {fabrika::%player%} is true:
                if {fabrika::%{fabrika::%player%}%::baca} is false:
                    if player's balance is greater than or equal to {fiyatb}:
                        play "LEVEL_UP" to the player at volume 5
                        remove {fiyatb} from player's balance
                        set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::b} to "&a✔"
                        set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::baca} to true
                        send "%{p}% %{ba}%" to player
                    else:
                        play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                        send "%{p}% %{yb}%" to player
                else:
                    play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                    send "%{p}% &cZaten fabrikana ait bir bacan var."
            else:
                play "NOTE_PLING" to the player at volume 5
                send "%{p}% %{fy}%"
           
on place:
    if {fabrika::%player%} is false:
        if event-block is bedrock:
            if block below event-location isn't slab:
                if name of player's tool is "&a&lFabrika":
                    play "ANVIL_LAND" to the player at volume 3
                    set {fabrika::%player%} to true
                    set {sahibi::%location of event-block%} to player
                    set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye} to 20
                    set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::baca} to false
                    set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::b} to "&c✘"
                    set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::i} to 0
                    set {tarih::%{sahibi::%location of event-block%}%::now} to "%now%"
                    create holo object "&a&lFABRIKA;&f;&fKurucusu: &e%{sahibi::%location of event-block%}%;&fKurulma Zamanı: &e%{tarih::%{sahibi::%location of event-block%}%::now}%;&f;&e&nYönetmek için sağ tıkla" with id "%location of event-block%" at location 2.5 meters above event-block
                    send "%{p}% %{fk}%"
            else:
                send "%{p}% %{dz}%"
    else:
        if name of player's tool is "&a&lFabrika":
            cancel event
            send "%{p}% &cMevcut bir fabrikan zaten var. Yenisini kuramazsın!"
        else:
            stop

on right click:
    if clicked block is bedrock:
        if player is {sahibi::%event-location%}:
            play "CHEST_OPEN" to the player at volume 10
            open chest with 3 rows named "&6&lFabrika &eMenüsü" to player
            wait 2 tick
            format slot 0 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 1 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 2 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 3 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 4 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 5 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 6 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 7 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 8 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 9 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 10 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 11 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 12 of player with player's skull named "&a&lİşçi Satın Al" with lore "||&fFabrikanıza işçi satın alarak ||&fgelirini yükseltebilirsiniz. || || &8▪ &7Adet: &8(&e1&8) || &8▪ &7Fiyat: &8(&e%{fiyati}%&8) || &8▪ &7Katkısı: &8(&ex2&8) || ||&eSatın almak için tıklayın" to close then run [execute player command "fabrika işçial"]
            format slot 13 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 14 of player with hopper named "&a&lFabrika Bacası"  with lore "||&fFabrika bacası satın alarak ||&fpis havayı engelleyerek devletten ||&fekstra ücret alabilirsiniz. || || &8▪ &7Mevcut: &8(&c%{fabrika::%{fabrika::%player%}%::b}%&8) || &8▪ &7Fiyat: &8(&e%{fiyatb}%&8) || &8▪ &7Katkısı: &8(&ex4&8) || ||&cNOT: &7En fazla 1 adet baca ||&7satın alabilirsiniz. || ||&eSatın almak için tıklayın" to close then run [execute player command "fabrika bacaal"]
            format slot 15 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 16 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 17 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 18 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 19 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 20 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 21 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 23 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 24 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 25 of player with black stained glass pane named "&f" to close
            format slot 26 of player with redstone named "&a&lFabrika Hesabı" with lore "||&7İşçilerinizin ve fabrikanızın beraber ||&7çalışması ile birlikte para kazanırsınız. ||&7Bu paralar doğrudan buraya aktarılır. ||&7Aktarılan paraları çekmek için ||&7buraya tıklamanız gerekiyor. || || &8▪ &7Fabrika Geliri: &8(&e%{fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye}%&8) || ||&e&nParayı çekmek için tıklayın" to close then run [execute player command "fabrika paraçek"]
        else:
            send "%{p}% %{sd}%"
       
on break:
    if event-block is bedrock:
        if {fabrika::%player%} is true:
            if player is {sahibi::%event-location%}:
                play "ANVIL_LAND" to the player at volume 3
                delete holo object "%location of event-block%"
                set {fabrika::%player%} to false
                set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::baca} to false
                set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::b} to "&c✘"
                set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::i} to 0
                execute console command "eco give %player% %{fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye}%"
                wait 1 tick
                set {fabrika::%{fabrika::%player%}%::bakiye} to 0
                delete {sahibi::%location of event-block%}
                send "%{p}% &eFabrikanın hesabında bulunan paralar senin hesabına aktarıldı."
            else:
                cancel event
                send "%{p}% %{sd}%"
   
every 10 minutes:
    loop all players:
        if {fabrika::%loop-player%} is true:
            if {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::baca} is true:
                if {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::i} is equal to 1:
                    add 600 to {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::bakiye}
                else if {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::i} is greater than 1:
                    add 800 to {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::bakiye}
            else:
                add 200 to {fabrika::%{fabrika::%loop-player%}%::bakiye}
Test Edilen Minecraft Sürümü
1.8x - 1.12x
Kullanılan Skript Sürümü
Skript 2.2-dev36

Şimdiden skripti kullanan herkese çok teşekkürler <3
 

Diezombie92

Yazar Şefi
Katılım
15 Kas 2019
Konular
29
Mesajlar
81
Çözümler
1
Tepki puanı
88
Puanları
2,610
Bir nevi gif içeriğini görmek isterim, açıkçası güzel olmuş. Sanırsam minyon sistemine benziyor.
 
Katılım
1 Ara 2020
Konular
62
Mesajlar
441
Çözümler
8
Tepki puanı
138
Puanları
4,360
Plugin ile yapmak varken script kullanmak biraz saçma olmaz mı?
 
Katılım
18 Mar 2020
Konular
11
Mesajlar
71
Tepki puanı
31
Puanları
2,610
Güzel ve kullanışlı bir skript