- Katılım
- 30 May 2021
- Konular
- 24
- Mesajlar
- 62
- Tepki puanı
- 35
- Puanları
- 2,060
Titanyumda açık alan atan pvpciler bilir. Rakip bir takım bulursunuz, kişi sayısını belirlersiniz ancak genelde karşı taraf kuralı çiğneyip, tek kalan size 5, bazen 10 kişi birden dalar. İşte benim şimdi anlatacağım sistem gelirse tek kalan bir oyuncuya karşı yapılan bu birden fazla oyuncuyu içeren çoklu saldırılardan korunabileceksiniz.
Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.
Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum
İşleyiş mantığı:
İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.
Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.
Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!
Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:
Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar almıyor.
Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.
Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum
İşleyiş mantığı:
İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.
Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.
Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!
Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:
Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar almıyor.
Son düzenleme: