Titanyum Pvp'de Çoklu Saldırılarda, Yalnız Kalan Oyuncuyu Koruyan Sistem

Katılım
30 May 2021
Konular
24
Mesajlar
62
Tepki puanı
35
Puanları
2,060
Titanyumda açık alan atan pvpciler bilir. Rakip bir takım bulursunuz, kişi sayısını belirlersiniz ancak genelde karşı taraf kuralı çiğneyip, tek kalan size 5, bazen 10 kişi birden dalar. İşte benim şimdi anlatacağım sistem gelirse tek kalan bir oyuncuya karşı yapılan bu birden fazla oyuncuyu içeren çoklu saldırılardan korunabileceksiniz.



Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.

Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum :)


İşleyiş mantığı:

İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.

Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.

Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!

Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:

Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar almıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2021
Konular
24
Mesajlar
62
Tepki puanı
35
Puanları
2,060
-1-
Birine saldırdın diyelim 15 saniye ona dokunmazsan o kişinin izleme listesinden düşersin. Listede olman demek o kişiden uzak durmanı gerektirmez. Sadece saldırılar sistem ile izleniyor ve denetleniyor. Rakibe Anlık 4 kişi, 1 saniye içerisinde serice 9-10 cps saldırmazsanız sistem o kişiye koruma süresi vermez. Sen yine rahatlıkla o kişiye dilediğince saldırabilirsin.

-2-

Birine 2 saniyede bir 1-2 cps ile 4 kişiden fazla saldırıyorsunuz diyelim o kişi koruma moduna girmez.

-3-

Ağa oturtulan birine, 1 saniye içinde, 4 kişi aynı anda 9-10 cps tıklamanız saldırıya uğrayan oyuncuyu, anında koruma moduna sokacaktır. Bu tarz birlikte yapılan anlık tıklamalar hızlı şekilde, öldürmeyi hedefleyen grup saldırısına giriyor. Herkes ağa oturanı, 4-5 kişi hızlıca kesmek ister, ağa oturanın canıda patlıcan değil sonuçta.

-4-
Koruma modu açık olan arkadaş, bir ağa oturduysan ve ender pearl'in yoksa, 15 saniye içinde kendini, ağdan kurtaramazsan, ve rakipler seni koruma moduna aldıktan sonra köfteyi çakar, koruman bittikten sonra vuran kişi, sayısını eksiltirlerse geçmiş olsun bunun çözümü yok:D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2021
Konular
8
Mesajlar
27
Tepki puanı
3
Puanları
760
Titanyumda açık alan atan pvpciler bilir. Rakip bir takım bulursunuz, kişi sayısını belirlersiniz ancak genelde karşı taraf kuralı çiğneyip, tek kalan size 5, bazen 10 kişi birden dalar. İşte benim şimdi anlatacağım sistem gelirse tek kalan bir oyuncuya karşı yapılan bu birden fazla oyuncuyu içeren çoklu saldırılardan korunabileceksiniz.



Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.

Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum :)


İşleyiş mantığı:

İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.

Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.

Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!

Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:

Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar almıyor.
bunun tek çözümü bir kişinin orayı izleyip teamingleri banlaması
 
Katılım
4 Haz 2021
Konular
8
Mesajlar
27
Tepki puanı
3
Puanları
760
Titanyumda açık alan atan pvpciler bilir. Rakip bir takım bulursunuz, kişi sayısını belirlersiniz ancak genelde karşı taraf kuralı çiğneyip, tek kalan size 5, bazen 10 kişi birden dalar. İşte benim şimdi anlatacağım sistem gelirse tek kalan bir oyuncuya karşı yapılan bu birden fazla oyuncuyu içeren çoklu saldırılardan korunabileceksiniz.



Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.

Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum :)


İşleyiş mantığı:

İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.

Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun

Titanyumda açık alan atan pvpciler bilir. Rakip bir takım bulursunuz, kişi sayısını belirlersiniz ancak genelde karşı taraf kuralı çiğneyip, tek kalan size 5, bazen 10 kişi birden dalar. İşte benim şimdi anlatacağım sistem gelirse tek kalan bir oyuncuya karşı yapılan bu birden fazla oyuncuyu içeren çoklu saldırılardan korunabileceksiniz.



Çalışma mantığı:
Savaş hali aktifken oyuncu, kaç farklı kişinin, saldırısına uğruyor, ne sıklıkla bu saldıran kişiler oyuncuya hasar veriyor bütün hepsi, bu sistem tarafından izlenilecek ve algılanacak. Tek kişiye yapılan saldırıların sayısı 4 kişiyi geçtiği durumlarda, saldırıya uğrayan oyuncuya 15 saniye koruma verilecek ayrıca kimseye vuramayacaktır. Merak etmeyin bu saldırıya uğrama kriteri öyle kolay değil aşağıda detaylıca anlattım bu yüzelsel bir tanımdı. Kısaca bu sistem gerçekten birden çok kişi tarafından, haksız rekabetle hasar yiyip, kimse mağdur olmasın diye tasarladığım bir sistemdir.

Şimdi takım vs'leri bozulur felan diyenler olacaktır. Kesinlikle pvp yi bozmayacak. Sadece çok fazla kişinin sürekli vuruşlarına, maruz kalırsanız size 15 saniye koruma verip, oradan kaçıp kurtulmanızı sağlayacak bir sistemdir. Zaten bu korumadan yararlanma kriterleri öyle çok kolay değil.
Aşağıya detayları bırakıyorum :)


İşleyiş mantığı:

İzleyici Algoritma: Savaş hali boyunca, 10 saniye içinde hasar veren oyuncuların toplam sayı çetelesini tutar. Her 10 saniye bitişinde, hasar veren oyuncu sayısı sıfırlanır. 10 saniyede, 4 farklı kişiden hasar alındığı durumlarda algılayıcı algoritmayı devreye sokar.

Algılayıcı Algoritma: İzleyici algoritmadan gelen komut ile aktif hale girer. Daha detaylı şekilde bu vuran kişilerden gelen hasarların tekrar adetlerini ve saldıranların, fare tıklama periyodu olan cps hızlarını hesaplar. 15 saniye hasar vermeyen saldırgan oyuncunun ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.

Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!

Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:

Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar almıyor.

ismini, listeden çıkartır ve sayı 4'den aşağı düşerse kendini kapatır tekrardan izleyici algoritmanın devreye geçmesini sağlar.

Korumanın Aktif Olduğu Durumlar:
Saldırıya uğrayan bir oyuncuya , 4 ve üstü sayıda saldırgan, tarafından 1 saniyeden kısa ve sürekli aralıklarla, bir hasar veriliyorsa, 15 saniyelik koruma süresi, saldırıya maruz kalan oyuncuya verilir. 15 saniye koruma alan oyuncunun savaş hali 15 saniye uzar. Savaş hali çıkma süresine 15 saniye daha eklenir sonra savaştan çıkar bu süre zarfında komut kullanamaz.!

Korumanın Aktif Olmadığı Durumlar:

Saldırısı izlenen bir oyuncu, saldırı tekrarlarını 2 saniyeden kısa ve düzenli aralıklarda tutmaz, yada 15 saniye saldırmazlık durumunda bulunur ise saldırıya uğrayan oyuncuya, 4 kişiden fazla kişi saldırsada koruma süresi verilmez çünkü koşullar sağlanmıyor yoğun ve sürekli hasar al
teamingleri yapan gruplar var bu grupları banlarlarsa belki 1v1 atabilir herkes
 
Katılım
30 May 2021
Konular
24
Mesajlar
62
Tepki puanı
35
Puanları
2,060
teamingleri yapan gruplar var bu grupları banlarlarsa belki 1v1 atabilir herkes
kanka 1 saat içinde bile 10 larca pvp dönüyor hangi birisine baksın kurucular Zaten açık alanda bir kişiyi ağa oturtup 4-5 kişi hızlıca kesiyorlar bunu engellemek için bu sistemi düşündüm. Öyle herkesin başına adam koyamaz adminler bunu sistemlerle azaltabilirler tamamen çözemezler. 1v1 atmak isteyenin alanı düellodur zaten.