Minecraft Snapshot 22w12a | Minecraft: Java Edition

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
Derin karanlık bir biyomda duran bir gardiyan.  Öne eğiliyor ve kükrüyor.

MİNECRAFT SNAPSHOT​

22W12A​


Vaaaaaaaaaaaaa! Wal... bekle o değil. Warden! Ürkütücü, düşmanca (belki de sadece sarılmak istiyor?), en son fotoğrafımıza böyle giriyor.

Ek olarak, sculk shriekers için bazı işlevler ve bazı yeni süslü tekneler (sandıkları var) göreceksiniz.

Mutlu Madenler!

22W12A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER​

  • Darkness mob efekti eklendi.
  • Sculk Shrieker işlevi eklendi.
  • Warden mobueklendi.
  • Sandıklı tekne eklendi.
  • Swift Sneak büyüsü eklendi.

SCULK SHRIEKER​

  • Sculk Shrieker'a eklenen işlevsellik: Kemikli uzantılarıyla dikkat çeken bu blok, uzaktaki Muhafızlara bir uyarı çağrısı göndererek titreşimleri algılayan Sculk Sensörlerine yanıt verir
    • Üzerlerine basarken dikkat edin, onlar da bunu hissedecek ve sizi arayacaklardır!
  • Başlangıçta bir Muhafızın gelmesi biraz zaman alabilir, ancak uzaktan yanıt verdiğini duyacaksınız…
  • Yeterince yaklaştığında, Sculk Shrieker'dan gelen bir çağrı yakındaki Muhafız'ı çağıracak - hazırlıklı olun!
  • Warden mobu eklendi!

WARDEN​

Deep Dark'ın dehşeti! Derin Karanlık'ta bulunabilen Sculk'a kabaca benzeyen gözleri olmayan bir yaratık olan Muhafız, bu biyomda yaşayan durdurulamaz bir doğa gücüdür.
  • Sculk Sensörleri gibi, bu korkunç yaratıklar çevrelerinde gezinmek için titreşimleri kullanırlar.
  • Titreşimler yeterli olmadığında, avlarının izini sürmek için koku alma duyusunu da kullanırlar - şüphelenmeyen oyunculara ve çetelere yaklaşmak için çevrelerini kokladıklarını gözlemleyebilirsiniz.
  • Sizi tespit etmenin sayısız yolunu eklemek için çok yaklaşmamaya çalışın! Bir Muhafızla çarpışırsanız, sizi fark edecektir.
  • Derin Karanlıkta, Muhafızlar her yerdedir - onları göremezsiniz. Ayaklarının altında uyurlar ve ancak yeteri kadar Sculk Shrieker onları senin varlığın konusunda uyardığında ortaya çıkarlar.
  • Adımınıza dikkat edin: Bir Muhafız ne kadar çok titreşim algılarsa o kadar sinirlenir. Bunu göğsündeki ruhların ne kadar hızlı attığından duyabilir ve görebilirsin.
  • Bir çete, Muhafız'ın öfke eşiğinin ötesine geçtiğinde, avıyla yüzleşecek ve saldırmadan önce kükreyecek.
  • Bununla birlikte, Muhafızın sizi fark etmesini veya 60 saniye boyunca sinirlenmesini engellerseniz, yeraltına geri döner ve umutsuzluğa kapılır.
  • Fırlatılan mermilerle özel bir etkileşimleri vardır.
    • Muhafız 5 saniye arayla iki atış titreşimi alırsa, atıcıya daha da öfkelenir.
    • Muhafız, son atıştan 5 saniyeden daha uzun bir süre sonra bir atış titreşimi alırsa, atıcıya daha fazla kızmayacaktır.
    • Bu, yakındaki sandıklardan ganimet alırken, Muhafızın sinirlenmeden stratejik olarak dikkatini dağıtmanızı sağlar.
  • Maalesef tüm oyuncular için, Muhafızlar yumruklarıyla vurduklarında kalkanları da devre dışı bırakacaklar.
  • Herhangi bir ganimet düşürmezler
  • Muhafızlar güçlü yaratıklardır ve ortaya çıkan birinin etrafından dolanmak yerine gizlice dolaşmak genellikle daha iyidir - uyarıldınız.

KARANLIK​

  • Warden ve Sculk Shrieker'a özgü, yakındayken sizi rahatsız edecek yeni bir mafya efekti
  • Bu etkiye sahipken gamayı “Moody” eşdeğerinde düşürür
  • Periyodik darbelerde, dünyanın genel parlaklığını düşürür, böylece karanlık ışık kaynaklarına karşı sürünür
  • Warden etraftayken, meşaleler her zamankinden daha önemli olacak!
  • Seçenekler menünüze “Karanlık Darbesi” adlı yeni bir Erişilebilirlik kaydırıcısı eklendi
    • Bir Warden veya Sculk Shrieker size verdiğinde Karanlık etkisinin ne kadar karanlık olacağını kontrol eder, ancak sis mesafesini etkilemez.

GÖĞÜSLÜ TEKNE​

  • Tekne maceralarınıza daha fazla şey getirmenizi sağlar.
  • Teknedeyseniz, sandık içeriğine erişmek için envanteri aç tuşuna basın.
  • Teknede değilseniz, sandık içeriğine erişmek için sağ tıklayın.
  • Tekneyi kırarsanız, diğer sandıklarda olduğu gibi sandık içeriği dökülecektir.
  • Ayrıca sandıklarla etkileşime giren hazneler, damlalıklar ve diğer bloklarla da çalışır.
  • Diğer sandıklar gibi, tekne sandığını açmak ya da tekneyi kırmak, tüm sandıkların kendilerine ait olduğunu düşündükleri için domuzları kızdıracaktır.

HIZLI VE GİZLİCE​

Çömelirken normalde yürüdüğünüz kadar hızlı hareket etmek için bu parlak yeni büyüyü aşılayın!
  • Uygulandığında, gizlice hareket ederken hareket hızınızı artıracaktır.
  • Farklı hız artışları ile 3 farklı seviyeye sahiptir
  • Tozluk ekipmanlarına özgü ilk büyü!

22W12A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER​

  • Deep Dark biyomu artık çevredeki alanlara göre daha az su basıyor
  • Yapraklar artık su geçirebilir
  • Kaldırılan hata ayıklama kısayol tuşu döngü oluşturma mesafesi
 

Sperayz

Yönetici
Katılım
13 Mar 2022
Konular
70
Mesajlar
405
Tepki puanı
400
Puanları
4,811
Gayet güzel bir içerik olmuş, emeklerine sağlık.