Minecraft Snapshot 21w39a | Minecraft: Java Edition

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
Minecraft Anlık Görüntüsü 21w39a Başlığı

MİNECRAFT SNAPSHOT​

21W39A​

Gelişmiş bir snapshot zamanı! Bu snapshot'da, önceki sürümlerden dünyaları yeniden açabilirsiniz - büyük bir uyarıyla! Caves & Cliffs: Part II için sunmayı planladığımız harmanlama teknolojisi henüz mevcut değil. Bu anlık görüntüde eski bir dünyayı açarsanız, dünyanın mevcut altının altında hava ve yeni alanlara görünür yığın sınırları ile yükseltilecektir.

Bu anlık görüntüye yüklemeden önce dünyanızı yedeklemenizi önemle tavsiye ederiz.

21W39A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER​

  • Mağaralar ve Uçurumlar Eklendi: Bölüm II Gelişmeleri

GELİŞMELER​

  • Overworld'de yukarıdan aşağıya düşmek için "Mağaralar ve Uçurumlar" eklendi
  • Overworld'de 50 blok boyunca lav üzerinde strider sürmek için "Ev gibi hissettiriyor" eklendi
  • İnşa yüksekliği sınırında bir köylü ile ticaret yapmak için “Yıldız Tüccarı” eklendi
  • Çayır biyomunda müzik kutusuyla müzik çalmak için “Müzik Sesi” eklendi

21W39A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER​

  • Küçük dağları düz tepelik tepeler yerine düzgün sivri dağ zirveleri gibi göstermek için ince ayarlı tepeler
  • Meadows'daki yalnız ağaçlar artık her zaman bir arı yuvası içeriyor
  • Boğulanlar, damlataş mağaralarının içindeki akiferlerde yumurtlayabilirler.
  • Zombiler damlataş mağaralarında yumurtlamaz
  • Gömülü hazine sandıkları artık su soluma iksirleri içerebilir
  • Varsayılan parlaklık 50 olarak değiştirildi
  • Efektlerin envanter ekranında nasıl görüneceği yeniden tasarlandı, böylece tarif kitabı açıkken bile gösterilmeleri sağlandı

ETKİLERİ​

  • Efekt listeniz artık envanterinizin sol tarafı yerine sağ tarafında gösteriliyor
  • Envanter efektleri listesi görünür olduğunda, ekran karmaşasını azaltmak için oyun görünümünden gizlenecektir.
  • Artık efekt listesini görmenin iki modu var: kompakt ve klasik
    • Klasik, birbiri ardına önceden var olan efektler listesidir.
    • Kompakt, her efekt için küçük ekran mülkü için uygun tek bir simgedir
  • Oyun, mevcut ekran alanına uyacak şekilde iki görünüm arasında otomatik olarak geçiş yapacaktır (yemek tarifi kitabının açık olması dahil)

21W39A'DAKİ TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER​

  • Eklenen fall_from_height ve ride_entity_distance ilerleme tetikleyiciler
  • Diğer benzer tetikleyicilerle eşleşmesi için nether_travel değiştirildi
  • Yeni ganimet tablosu işlevi set_potion eklendi
  • Diskteki yığın biçimindeki değişiklikler
  • Kaynak paketi formatı 8'e yükseltildi
  • Bağımsız server.jar artık paketler düz arşiv olmak yerine ayrı kitaplıklar içeriyor

GELİŞMELER​

YENİ TETİKLEYİCİLER​

YÜKSEKTEN DÜŞMEK​

  • Bir oyuncu düştükten sonra indiğinde tetiklenir
  • Koşullar:
    • oyuncu - bu tetikleyicinin çalıştığı bir oyuncu
    • start_position - düşme başlamadan önceki son konum için konum yüklemi
    • mesafe - start_position ile oyuncu arasındaki mesafeyi belirtir

RİDE_ENTİTY_İN_LAVA​

  • Oyuncu lavda sürdüğünde her tik için tetiklenir
  • Koşullar
    • oyuncu - bu tetikleyicinin çalıştığı bir oyuncu
    • start_position - sürüşün başladığı konum (ilk lav üzerinde işaret)
    • mesafe - start_position ile oyuncu arasındaki mesafeyi belirtir

DEĞİŞTİRİLEN TETİKLEYİCİLER​

NETHER_TRAVEL

  • girilen koşul start_position olarak yeniden adlandırıldı
  • çıkıldı , player.location ile aynı olduğu için kaldırıldı

YAĞMA TABLOLARI​

YENİ İŞLEVLER​

SET_POTION

Herhangi bir öğeye İksir etiketini ayarlar

parametreler:​

  • id- potion id

DÜNYA VERİLERİ: YIĞIN FORMATI​

  • Chunk's Level.Sections[].BlockStates & Level.Sections[].Palette , Level.Sections[].block_states içindeki bir kapsayıcı yapısına taşındı
  • Chunk's Level.Biomes şimdi benzer bir konteyner yapısı içinde paletleneceği ve canlı olan Level.Sections []. Biomes
  • Chunk's Level.CarvingMasks[] artık long[] yerine uzun byte[]

KAYNAK PAKETİ BİÇİMİ​

  • minecraft/texttures/gui/container/inventory.png artık envanterdeki efekt listesinin ince yerleşim versiyonu için fazladan bir hareketli grafik içeriyor

SUNUCU PAKETLEME​

  • server.jar artık tüm dosyaları tek bir arşivde birleştirmek yerine ayrı kitaplıkları bir araya getiriyor
  • Bu değişiklik, Java modülleriyle ilgili belirli sorunları çözmeyi amaçlamaktadır.
  • Başlangıçta server.jar , kitaplıkları bundlerRepoDi r (varsayılan: çalışma dizini) tarafından yapılandırılan bir dizine açar.
  • Sunucudan farklı bir ana sınıfı çalıştırmak için, bundlerMainClass özelliğini kullanın (örneğin, Java -DbundlerMainClass=net.minecraft.data.Main -jar server.jar --reports ) veya jar'ı manuel olarak açın ve META-INF/classpath-joined içeriğini kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rospia