avnnn
Genel Moderatör
- Katılım
- 16 Şub 2020
- Konular
- 271
- Mesajlar
- 875
- Çözümler
- 2
- Tepki puanı
- 1,138
- Puanları
- 7,910
MİNECRAFT
SNAPSHOT 20W51A
20W51A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER
- Axolotl eklendi!
AXOLOTL
- Amfibi!
- Axolotls şu anda tropikal balıkları seviyor, ancak bu değişebilir. Aksolotları çiftleştirmek için tropikal balıklar veya tropikal balık kovaları kullanılabilir.
- Elinizden birinde tropikal balık veya tropikal balık kovası tutuyorsanız, aksolotllar sizinle birlikte yüzecektir.
- Bir oyuncu, aksolotlun saldırdığı veya saldırdığı bir çeteyi öldürdüğünde, aksolotl, oyuncuya geçici rejenerasyon sağlayarak ve herhangi bir madencilik yorgunluğu etkisini ortadan kaldırarak takdirini gösterecektir.
- Aksolotlunuzu bir su kovasında alıp, tıpkı bir somon veya morina gibi taşıyabilirsiniz!
- Axolotls her zaman mürekkep ve diğer balık türlerinin peşinden koşar.
- Aksolotlar ürkütücüdür, ancak onları en sevdikleri yiyeceklerle - tropikal balıklarla cezbederseniz Boğulmuşlar ve Muhafızlara saldırırlar!
- Aksolotlar sudan çıkmayı sevmezler ve 5 dakikadan uzun süre sudan çıkmışlarsa kururlar ve hasar almaya başlarlar.
- Bir aksolotl, suda veya yağmurda olduğu sürece kurumaz.
- Bazen bir axolotl hasar aldığında, saldırıya uğramaması için ölmüş gibi davranır.
- Dört yaygın çeşit ve 1 nadir çeşitte axolotl vardır.
- Aksolotlar henüz dünyada ortaya çıkmıyor, ancak yaratıcı envanterde onlar için yumurtlama yumurtaları bulabilirsiniz.
20W51A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER
- Paketler ve shulker kutusu eşyaları artık yok edildiğinde eşyalarını düşürecek.
- Sculk sensörlerinde bazı değişiklikler yapıldı.
SCULK SENSÖRLERİ
- Yeme Başlangıcı, birkaç nedenden dolayı bir etkinlik olarak kaldırılmıştır.
- Titreşimler hakkındaki felsefemizle tutarsızdır. Bir bloğun madenciliği bir titreşim olarak kabul edilmez çünkü dünyada henüz fiziksel bir olay gerçekleşmemiştir (madenciliği durdurabilirsiniz ve blok eski haline dönecektir). Bu yemek yemek için de aynıdır: yemeye başlayabilirsiniz ama sonra durursanız yemek hiç yememiş gibi geri döner.
- Oyuncuların sculk sensörlerini kullanmaları için yaygın olarak yararlı bir olay olarak görülmedi.
- Eating Finish kalıyor ve muhtemelen bu senaryo için sensörleri sıyırmak için çok daha faydalı olacak.
- Yünün üzerinde yürümek artık titreşime neden olmuyor.
- Yünü yere bir eşya olarak atmak artık titreşime neden olmuyor.
- Waterlogged ederken Sculk sensörleri artık sessizdir.
TİTREŞİM FREKANSI DEĞİŞİKLİKLERİ
Topluluktan gelen geri bildirimleri değerlendirmeye devam ederken, frekans aralıklarında bazı değişiklikler yapıldı. Oyun için en ilginç aralıkları bulmak için piyasaya sürülene kadar bunun oldukça büyük bir şekilde değişmesini bekliyoruz ve her zaman olduğu gibi geri bildirimler son derece memnuniyetle karşılanmaktadır! İşte bu anlık en yeni tablodur.Titreşim Tipleri | Frekans Değeri |
---|---|
Adım | 1 |
Kapak | 2 |
Yüzmek | 3 |
Elytra Serbest Düşüş | 4 |
Yere Vur | 5 |
Sıçrama, Sallayan Kurt | 6 |
Mermi Atışı | 7 |
Mermi Arazisi, Yeme Bitişi, Varlık Vuruşu | 8 |
Zırh Standı Ürün Ekle | 9 |
Blok Kapatma, Blok Çözme, Engelleme Açma, Blok Ayırma, Dağıtım Başarısız | 10 |
Blok Açma, Blok Anahtarlama, Blok Basma, Blok Ekleme | 11 |
Blok Yeri, Akışkan Yer, Çakmaktaşı ve Çelik Kullanımı | 12 |
Blok Yok Etme, Sıvı Toplama | 13 |
Olta Makarası, Konteyner Kapatma, Piston Sözleşmesi | 14 |
Olta Atma, Konteyner Açık, Patlama, Yıldırım Çarpması, Piston Uzatma | 15 |
20W51A'DAKİ TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER
- Eklenen gamerule playersSleepingPercentage oyuncuların yüzde kaçının setleri gece atlamak için uyumalıyım (varsayılan olarak 100). 0 olarak ayarlamak, 1 oyuncunun geceyi atlamak için her zaman yeterli olduğu anlamına gelir. 100'ün üzerine ayarlamak gecenin atlanmasını önleyecektir.