Minecraft Snapshot 20w46a | Minecraft: Java Edition

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
snapshot-20w46a-header.jpg

MİNECRAFT SNAPSHOT

20W46A

Kar, eskisinden daha karlı.

Bugünün snapshot için, önceki snapshot tanıtılan dokuların çoğunu değiştirdik. Bu, bu dokuların keşfetme ve inşa etme konusunda daha iyi bir deneyim sağlayıp sağlamadığını test etmek içindir. Ne düşündüğünüzü duymakla ilgileniyoruz. Bazı dokuların gelecekte eski haline dönebileceğini veya yeniden değiştirilebileceğini unutmayın.

20W46A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER

  • Toz kar eklendi

KAR TOZU

Daha karlı kar!
  • Toz Kar, içine giren herhangi bir varlığın içine batmasına neden olan bir tuzak bloğudur.
  • Toz karı bir kova ile toplayıp yerleştirebilirsiniz.
  • Toz kar bloklarına batmanızı önlemek için deri botlar giyin
  • Düşen karda dışarıda bir kazan bırakın ve toz karla dolsun

DONDURUCU​

  • Toz karda durmak bir varlığı yavaşça dondurur
  • Dondurulduktan sonra, donmuş varlığa her birkaç saniyede bir donma hasarı verilir
  • Giyilen her deri zırh parçası, bir varlığın daha yavaş donmasına neden olur.
  • Tam bir deri zırh takımı giymek donmayı tamamen önler

20W46A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER​

  • Paratonerin yıldırım çektiği menzil ikiye katlandı
  • Bakır bloklar artık dört bakır külçeden üretiliyor
  • Gökyüzü rengi artık farklı biyomlar arasında hareket ederken yumuşak bir şekilde değişiyor
  • Değeri değiştiren düğmeler (Zorluk gibi) artık fare tekerleği ile kontrol edilebilir
  • Shift tuşunu basılı tutarken değer değiştiren düğmeye tıklamak önceki değere değişir
  • "Hata ayıklama" dünya türüne artık alt tuşu basılı tutularak erişilebilir (vardiya)

DOKULAR​

Önceki anlık görüntüde tanıtılan bloklar ve öğeler için bir dizi doku değiştirildi:
  • Bakır kesme
  • Paratoner
  • Kalsit
  • Ametist bloğu
  • Tomurcuklanan ametist bloğu
  • Renkli cam
  • Mum öğe simgeleri
  • Bakır külçe öğesi simgesi
  • Ametist parçası öğesi simgesi
  • Paket öğesi simgesi

20W46A'DAKİ TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER​

  • Kaldırıldı / replaceitem komutu
  • / İtem komutu eklendi
  • / İtem komutundaki öğe değişikliğini açıklamak için ganimet tablosu işlevlerinin sözdizimini yeniden kullanan öğe değiştiriciler eklendi
  • Veri paketi sürümü artık 7
  • Ganimet tabloları artık puan tablosu değerlerine UUID'ye göre erişebilir
  • Rastgele sayı üreteçlerinin içindeki yağma tablosu değerleri artık yuvalanabilir
  • Yapı bloklarının varsayılan modu artık Yükle'dir. Veriler artık gizlidir (ancak alt tuşunu basılı tutarken mod düğmesine tıklayarak erişilebilir)

ÖĞE DEĞİŞTİRİCİLER​

Ganimet tablolarının işlev kısmı artık item_modifiers dizininde ayrı bir veri paketi kaynağı olarak tanımlanabilir.
Bu tür dosyalar, tek bir işlev (yani tek JSON nesnesi) veya bir dizi işlev içerebilir.

KOMUTLAR​

EŞYA

Öğe veya blok envanteri değiştirir.

Bu komutun üç biçimi vardır:

  • /öğe <hedef> <öğe yığınını> değiştir [<sayı>] - eski değiştirmeyle aynı
  • /item <hedef> <değiştirici> değiştir - öğeyi değiştirir (kopyalamadan).
  • /öğe <hedef> kopyala <kaynak> [<değiştirici>] - kaynak için öğeyi hedeflere kopyalar, isteğe bağlı olarak değiştirici uygular
Olası kaynaklar ve hedefler:

  • varlık <selector> <slot>
  • <x> <y> <z> <yuva> bloğu
Örneğin, /item block ~ ~ ~ container.0 kopya öğesi @s enderchest.0 , ilk öğeyi oyuncunun enderchestinden şu anda üzerinde duran konteyner oynatıcısının ilk yuvasına kopyalayacaktır.

YAĞMA MASALARI​

YENİ KOŞULLAR​

DEĞER_KONTROLÜ

Değer aralığını kontrol eder.

Parametreler:
  • değer - "Yeni değer sağlayıcılar" bölümüne bakın (şu anda rastgele oluşturucular ve puan kombinasyonu)
  • aralık - min /maks aralığı

DEĞİŞEN KOŞULLAR​

PUAN​

varlık parametresi artık target ile değiştirildi .
Ya eski değerini içerebilir varlık alanına (gibi bu formda bir skor tutucu adı) veya {: "..." "name" }.

DEĞİŞEN İŞLEVLER​


SET_DAMAGE

Bu işlev artık sahip eklenti parametresini. Eğer doğruysa , değişim akım hasara bağlı olacaktır. Eğer yanlış , hasar akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

SET_COUNT

Bu işlev artık sahip eklenti parametresini. Eğer doğruysa , değişim geçerli öğe sayısı göreli olacaktır. Eğer yanlış , öğe sayısı akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

COPY_NBT

kaynak parametresi artık komut depolamaya erişmek için {"storage": <namespaced id>} olarak ayarlanabilir .

YENİ FONKSİYONLAR​

SET_ENCHANTMENTS

Eşyadaki büyüleri değiştirir

Parametreler​

  • büyüler - büyü kimliğinin seviye değerine haritası (puan veya rastgele sayı olabilir)
  • ekle - doğruysa , değişiklik mevcut seviyeye göre olacaktır. Eğer yanlış , seviye akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

YENİ DEĞER SAĞLAYICILAR​

Not: Değer sağlayıcıları, rastgele sayı oluşturucularla aynı yerlerde kullanılabilir.

PUAN

Ölçekli puan tablosu değerini döndürür.

Parametreler​

  • skor - skor tahtası adı
  • Hedef - aynı hedefe de skor yüklemi
  • ölçek - ölçekleme faktörü (float)

VERİ PAKETLERİ​

Sürüm 7 için veri paketlerinde değişiklikler:

  • Çıkarılması /ReplaceItem (değiştirilir / öğe yerine )
  • puan yağma tablosu koşulu: varlık parametresi, hedef ile değiştirildi

KAYNAK PAKETLERİ​

Sürüm 7 için kaynak paketlerinde yapılan değişiklikler:

  • Boğulmuş doku aynalama değişti (bkz.MC-174685)
  • oyun modu seçici için yuvalar artık 25 yerine 26 piksel
 
Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,048
Puanları
8,710
Gökyüzü güncellemesi çok hoşuma gitti açıkçası, biraz daha renklendirilmesi gerekiyordu ve oldu. Bu arada konu süper olmuş, emeğine sağlık.
 

OkanOzturk

Yönetici
Katılım
4 Kas 2019
Konular
23
Mesajlar
220
Çözümler
12
Tepki puanı
539
Puanları
3,760
Köylüler çok güzel bakışıyorlar :oops:
 
  • Vaov!
Tepkiler: avnnn

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910