avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
WardenSnap_header.jpg

ÇOK KORKUNÇ BİR SNAPSHOT​

Muhafızlar, çığlık atanlar ve sensörler – aman tanrım!

Sevgili okuyucu, yatağımın sağladığı güvenli sığınaktan yazıyorum sana. Hayır, elimde sıcacık bir fincan çayla yorganımın altına sıcacık sokulmuyorum. Az önce yüz yüze geldiğim karaktere kıyasla solgun görünen iki iblis, genellikle canavarlar ve toz tavşanları için ayrılmış bir alanda pınarların altında siniyorum.

Sadece bugüne kadarki en korkunç deneysel Java enstantanesiyle Minecraft'a bırakılan müdürden bahsediyor olabilirim. Benim aptallığımı , tartışılmaz cesaretimi yansıtmak ister misin ? Elbette öylesin, ben bir rol model değilsem bir hiçim. Modele vurgu, hala strider'ın beni temel aldığına inanıyorum. Başkasının sana ne söylediğini dinleme.

Bu anlık görüntüye top mermisi atmadan önce bilmeniz gereken birkaç şey var. Her şeyden önce, ne bulmayı bekleyebileceğinize bir bakalım. Daha doğrusu seni ne bulacak. Derin karanlıkta gizlenen yaratık gardiyandır. Göremez, ama kesinlikle işitebilir (ve koklayabilir!), bu yüzden sorumlu tutulmasını istemediğiniz herhangi bir yorum yapmayın. Ya da herhangi bir gürültü, çünkü bu muhtemelen yapacağınız son şey olacaktır.

1645201632982.png
1645201646612.png


Muhafızdan kaçınmanın tek yolu gizli kalmaktır, yoksa korkak bir çığlık atabilirsin. Bu bloklar da anlık görüntüye geliyor ve yanlarında herhangi bir ses çıkarırsanız, beş iş günü içinde bekleyebileceğiniz çok sert bir mektup yazacaklar. Yalan söylüyorum - eğer onların yakınında bir titreşime neden olursanız, gerçekten yüksek sesle ve açıkçası korkunç bir şekilde çığlık atacaklar ve bu da gardiyanı çağırıyor. Yani, komşularımın sözleriyle, sakin ol! Dikkat edilmesi gereken bir diğer blok ise sculk sensörüdür. Aynı zamanda titreşimleri de algılar, ancak çığlık atmak yerine bir redstone sinyali yayar. Gizli kalın ve titreşimlerinizi boğmak için yanınızda biraz yün getirin, ancak ne yaparsanız yapın, pislik sensörüne basmayın. Sessiz kalırken onu yakalamak için ipek dokunuşu kullanın ve korkarsanız o yüne çok yakın sarılın.

Bu anlık görüntüdeki blokların geri kalanı sese duyarlı değil, ancak başka bir şekilde dikkatli olmanız gerekecek - onları elde etmenin tek yolu ipek dokunuş kullanmaktır. Derin bir nefes alın ve kahramanca maskaralıklarınızın kanıtı olarak ya da sadece dekorasyon için, pislik bloğu olan atmosferik güzelliği dikkatlice, dikkatlice üssünüze getirin. Sculk dekorunuzun geri kalanı için sculk katalizörüne bir göz atın. Sadece karanlıkta parlamakla kalmaz, aynı zamanda yakınlarda pislik yayar. Kullanışlı ve aynı zamanda ürkütücü. Sculk damar bloğu, katalizörün yaydığı sculk lekelerinin etrafında oluşur, parlayan likenlere benzer, ancak derin, koyu bir bükülme ile.

Vücudunuz hala cildinizin içinde mi? Uzun sürmez, çünkü hemen atlamaktan sadece bir adım uzaktayız. Değişiklik günlüğüne bir göz atın ve derin karanlığa nasıl dalacağınızı öğrenin! Unutmayın, bu deneysel bir anlık görüntüdür.

Hâlâ devam eden bir çalışma yapılar ve gardiyan dahil - son biçiminde değil.

DEĞİŞİM GÜNLÜĞÜ​

  • Overworld'e Deep Dark biome eklendi.
  • Derin Karanlığa Antik Şehir yapıları eklendi.
  • Darkness mob efekti eklendi.
  • Sculk, Sculk Damarları, Sculk Catalyst ve Sculk Shrieker blokları eklendi.
  • Yaratıcı Mod menüsüne yeniden Sculk Sensörü eklendi.
  • Sculk Sensörleri artık üzerine basıldığında, gizlice girerken bile etkinleşiyor.
  • Sculk Sensörleri artık yalnızca Silk Touch ile elde edilebilir, aksi takdirde XP düşer.
  • Swift Sneak büyüsü eklendi.
  • Muhafız boss eklendi.

ANTİK ŞEHİR​

Uzun zamandır unutulmuş bazı kalıntıları ortaya çıkarmak için Derin Karanlık derinliklerinde bu uzun süredir terk edilmiş yapıların salonlarında dolaşın.
  • Deep Dark biyomunda Antik Şehir yapıları ortaya çıkıyor.
  • Sculk sensörleri ve çığlık atanlar tarafından korunan sandıklarda, yeni Swift Sneaking büyüsünü bulabilirsiniz.
  • Ayrıca Survival'da elde edilemeyen Reinforced Deepslate adlı yeni bir gizemli blok da burada bulabilirsiniz.
  • Moblar Antik Şehirlerde ortaya çıkamaz

BİLİNEN SORUNLAR​

  • Antik Şehir yapıları, oradan başlasalar bile, Derin Karanlık biyomunun çok ötesine uzanır.
  • Akiferler bazen Antik Kent yapılarıyla kesişebilir ve yapının büyük parçalarını sular altında bırakabilir/yok edebilir.

KARANLIK​

  • Muhafız ve Sculk Shrieker'a özgü, yakındayken sizi rahatsız edecek yeni bir boss efekti.
  • Bu etkiye sahipken gamayı “Moody” eşdeğerinde düşürür.
  • Periyodik darbelerde, dünyanın genel parlaklığını düşürür, böylece karanlık ışık kaynaklarına karşı sürünür.
  • Muhafız etraftayken, meşaleler her zamankinden daha önemli olacak!
  • Seçenekler menünüze “Karanlık Efekti” adlı yeni bir Erişilebilirlik kaydırıcısı eklendi
  • Bir Muhafız veya Sculk Shrieker size verdiğinde Karanlık etkisinin ne kadar karanlık olacağını kontrol eder, ancak sis mesafesini etkilemez

DERİN KARANLIK​

Minecraft'taki en karanlık biyom olan Deep Dark'ı ortaya çıkarmak için yeraltındaki derinliklere inin.
  • Loş ışıklı ve ürkütücü Deep Dark, en cesur oyuncunun bile kalbine korku salacak.
  • Deep Dark'ın zemini pislik içinde
  • Deep Dark'ın evini arayan tek boss Muhafızdır.

SCULK​

Sculk Sensörlerinin tıkırdayan dalları bir yerden gelmek zorundaydı, değil mi? Deep Dark'ta yaşayan yeni bir blok ailesi olan Sculk ile tanışın.
  • Sculk bloğu eklendi
    • Yün blokları bir Sculk bloğuna yerleştirildiğinde, yakındaki Sculk Sensörlerinin bunu bilmesini sağlayarak bu titreşimin engellenmesini önler.
  • Sculk Damar bloğu eklendi
    • Bu damarlar, Sculk yamalarının kenarında bulunur.
    • Glow Liken'e benzer şekilde, herhangi bir yöne yerleştirilebilirler.
    • Sculk Damarı su basabilir
  • Sculk Shrieker bloğu eklendi
    • Kemikli uzantılarıyla dikkat çeken bu blok, uzaktaki Muhafızlara bir uyarı çağrısı göndererek titreşimleri algılayan Sculk Sensörlerine yanıt verir.
      • Üzerlerine basarken dikkat edin, onlar da bunu hissedecek ve sizi arayacaklardır!
    • Başlangıçta bir Muhafızın gelmesi biraz zaman alabilir, ancak uzaktan yanıt verdiğini duyacaksınız…
    • Yeterince yaklaştığında, Sculk Shrieker'dan bir çağrı yakındaki Muhafız'ı çağıracak - hazırlıklı olun!
    • Sculk Shrieker'lar, Deep Dark'ta ortaya çıkarken veya Sculk Catalyst'lerden büyürken bulunabilir.
  • Sculk Catalyst bloğu eklendi
    • 8 blok yarıçapında çeteler öldüğünde çiçek açan gizemli bir şekilde ruh yayan blok
    • Katalizörün varlığında yok olan çeteler, deneyimlerini düşürmezler.
    • Bunun yerine, çetenin yok olduğu yerde köpüren bir ücret oluşturulacak.
    • Çetelerden gelen bu yük, Sculk'a dönüştürebilecekleri geçerli bir alt tabaka bulana kadar Sculk Damarları ve Sculk blokları boyunca rastgele yönlerde yayılır.
      • Yükün değeri, yok olan çetenin düşüreceği XP miktarıyla doğru orantılıdır ve bir blok Sculk'a her dönüştürüldüğünde, o yükten 1 değeri kaldıracaktır.
      • Sculk bloklarındaki ve Sculk Damarlarındaki bu yük sonunda azalacaktır, ancak Sculk Catalyst'in yakınında çok, çok daha yavaş ve ev sahibinden çok daha hızlı bir şekilde azalacaktır.
      • Yük, katalizörden 4 blok ötede bozulursa, bir Sculk Sensörü veya bir Sculk Shrieker yetiştirme şansı vardır.
      • Yükler ve değerleri de aynı konuma hareket ettiklerinde birleşir
  • Tüm Sculk ailesi blokları, elde etmek için Silk Touch gerektirir. Aksi takdirde, mayınlı olduklarında deneyimlerini düşürürler.
  • Tüm Sculk ailesi blokları için etkili araç Çapa'dır.
  • Sculk Sensor yaratıcı modda kullanılabilir hale getirildi

HIZLI GİZLİCE​

Çömelirken normalde yürüdüğünüz kadar hızlı hareket etmek için botlarınıza bu parlak yeni büyüyü aşılayın!
  • Bu büyü Antik Şehirlerde sadece sandıklarda bulunabilir ve 3 seviyelidir.
  • Uygulandığında çömelme sırasındaki hareket hızınızı artıracaktır.
  • Yalnızca botlara uygulanabilir ve Soul Speed, Frost Walker veya Depth Strider ile birleştirilemez.

GARDİYAN​

Deep Dark'ın dehşeti! Derin Karanlık'ta bulunabilen Sculk'a kabaca benzeyen gözleri olmayan bir yaratık olan Muhafız, bu biyomda yaşayan durdurulamaz bir doğa gücüdür.
  • Sculk Sensörleri gibi, bu korkunç yaratıklar çevrelerinde gezinmek için titreşimleri kullanırlar.
  • Titreşimler yeterli olmadığında, avlarının izini sürmek için koku alma duyusunu da kullanırlar - şüphelenmeyen oyunculara ve çetelere yaklaşmak için çevrelerini kokladıklarını gözlemleyebilirsiniz.
  • Sizi tespit etmenin sayısız yolunu eklemek için çok yaklaşmamaya çalışın! Bir Muhafızla çarpışırsanız, sizi fark edecektir.
  • Derin Karanlıkta, Muhafızlar her yerdedir - onları göremezsiniz. Ayaklarının altında uyurlar ve ancak yeteri kadar Sculk Shrieker onları senin varlığın konusunda uyardığında ortaya çıkarlar.
  • Adımınıza dikkat edin: Bir Muhafız ne kadar çok titreşim algılarsa o kadar sinirlenir. Bunu göğsündeki ruhların ne kadar hızlı attığından duyabilir ve görebilirsin.
  • Bir çete, Muhafız'ın öfke eşiğinin ötesine geçtiğinde, avıyla yüzleşecek ve saldırmadan önce kükreyecek.
  • Bununla birlikte, Muhafızın sizi fark etmesini veya 60 saniye boyunca sinirlenmesini engellerseniz, yeraltına geri döner ve umutsuzluğa kapılır.
  • Fırlatılan mermilerle özel bir etkileşimleri vardır.
    • Muhafız 5 saniye arayla iki atış titreşimi alırsa, atıcıya daha da öfkelenir.
    • Muhafız, son atıştan 5 saniyeden daha uzun bir süre sonra bir atış titreşimi alırsa, atıcıya daha fazla kızmayacaktır.
    • Bu, yakındaki sandıklardan ganimet alırken, Muhafızın sinirlenmeden stratejik olarak dikkatini dağıtmanızı sağlar.
  • Maalesef tüm oyuncular için, Muhafızlar yumruklarıyla vurduklarında kalkanları da devre dışı bırakacaklar.
  • Herhangi bir ganimet düşürmezler
  • Muhafızlar güçlü yaratıklardır ve ortaya çıkan birinin etrafından dolanmak yerine gizlice dolaşmak genellikle daha iyidir - uyarıldınız.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Rospia ve Dolica