avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910

CC2_deepdive_header.jpg

MAĞARALAR VE KAYALIKLAR BÖLÜM II: GELİŞMELER​

Hadi parçalayalım!

Bu haftanın başlarında, Caves & Cliffs güncellemesinin iddialı ve harika ikinci bölümü sonunda yayınlandı! Bu güncellemede tanıtılan bir dizi değişiklikle, en büyüklerinden bazılarının kısa ve basit bir dökümünü hazırladık, bu değişikliklerin ne olduğunu ve Minecraft için ne anlama geldiğini açıklayan bilgilendirici çizimlerle tamamlandı!

ARTAN DÜNYA YÜKSEKLİĞİ VE DERİNLİĞİ​


CC2_Worldheight_v02.jpg


Bu sürümle, önceki dünya üstü yükseklik sınırını genişletiyoruz, yeni ve mevcut dünyalara keşfetmeniz ve inşa etmeniz için daha fazla dikey alan sağlıyoruz! Yaratıcılığınızı daha önce hiç olmadığı kadar zorlayabilir ve y320'ye kadar tüm yolu inşa edebilirsiniz veya dünyanın en derin derinliklerini keşfedecek kadar cesursanız, şimdi y-64'e inerek daha büyük mağaraları ve parlak yeni biyomları keşfedebilirsiniz. yol boyunca. Sadece hazırlıklı gittiğinizden emin olun!

DÜNYA KARIŞTIRMA​

CC2_Worldblending_v02.jpg

Birçoğunuzun keşfetmek, hayatta kalmak ve yaratmak için uzun zaman harcadığınız mevcut dünyalara sahip olacaksınız ve bu nedenle, yeni bir başlangıç yapmaya zorlanmadan bunu 1.18'de yapmaya devam etme seçeneğiniz olduğundan emin olmak istiyoruz.

Dünyayı harmanlama, yeni dünya neslinin eski dünyalardaki mevcut parçalarla sorunsuz bir şekilde çalışmasına izin vererek daha az sert kenar ve daha doğal görünümlü ortamlar sağlayacaktır.

Eski dünyalarını yükselten oyuncular aynı zamanda mevcut parçaların altındaki y0 ana kaya tabakasının yerini yeni mağaralar ve biyomlar ile yeni derin tabaka ile değiştirdiğini görecekler!

YENİ ARAZİ VE DAĞ NESLİ​

CC2_NewTerrain_v01.jpg

1.18'de arazinin şekli artık her zaman biyom tarafından belirlenmiyor. Bunun yerine, biyomlar artık arazinin üzerinde basitçe katmanlanmıştır, bu da oyuncuların dünyayı keşfederken her türlü tuhaf ve harika biyom yerleşimiyle karşılaşabileceği anlamına gelir.

Dağlar ve zirveler aynı zamanda şimdiye kadarki en uzun ve en çeşitli olanlardır, ancak üzerlerine yüksek yapılar inşa etmek için size bolca alan bıraktığımızdan emin olduk.

YENİ BİYOMLAR, 3D BİYOM ÜRETİMİ VE BİYOM DAĞITIMI​

CC2_3DBiomes_v02.jpg


1.18'de, yemyeşil mağaralardan damlataş mağaralarına, sivri tepeler ve çayırlara kadar yüzeyin hem üstünde hem de altında keşfedilecek bir sürü yepyeni biyom var. Ayrıca, mağara biyomları bazen doğrudan yüzeydeki biyomların altında üretebilir!

YENİ MAĞARA NESİL​

CC2_NewCaveGen_v02.jpg


Bu, mağara oluşumunda büyük değişiklikler olmadan Caves & Cliffs güncellemesi olmazdı! Önceki versiyonlarda bulunan mağaralar ve dağ geçitlerinin yanı sıra, oyuncular artık geniş 'peynir' mağaralarından uzun, dolambaçlı 'spagetti' mağaralarına ve daha dar 'spagetti' ağlarına kadar keşfedilecek çeşitli yeni mağara şekillerine ve boyutlarına sahip olacaklar. erişte mağaraları.

CC2_Aquifers_v02.jpg


Buna ek olarak, yerel düzeyde su kütleleri oluşturmak için akiferleri de tanıtıyoruz, bu da kuru olabilecek, yeraltı gölleri içeren ve hatta tamamen sular altında kalan mağaralara neden olabilir.

CEVHER DAĞILIMI VE BÜYÜK CEVHER DAMARLARI​

CC2_Oree_Veins_v01.jpg


Cevher dağılımını değiştirmeden dünya yüksekliğini, derinliğini ve mağara oluşumunu değiştiremezdik ve bu nedenle oyuncular, önceki sürümlere kıyasla bazı cevherlerin hangi seviye ve sıklıkta bulunabileceği konusunda bazı farklılıklar bekleyebilirler. Dengeyi tam olarak sağlamak için topluluk geri bildirimlerine dayanarak bunu birkaç ay boyunca ince ayar yapmak için harcadık - yardımınız için teşekkür ederiz!

Ve dahası var! Bazı oyuncular, yeni mağara sistemleri boyunca derinlere uzanan büyük cevher damarlarına rastlayacak kadar şanslı olacaklar. Bunlar, yeraltında bulunan olağan kümelerden daha büyük cevher yatakları içerir, bu yüzden gözlerinizi dört açın ve kazmalarınızı hazır tutun.

MOB YUMURTLAMA​

CC2_Mob_spawn_v01.jpg


Caves & Cliffs Part II'de mafya yumurtlamasında büyük bir değişiklik var - moblar artık sadece tamamen karanlıkta ortaya çıkacak. Ürpertici! Bu kısmen oyuncuların mumlar ve meşaleler gibi ışık kaynakları kullanarak bazı yeni büyük mağaralarda yumurtlamaya karşı koruma sağlamasına yardımcı olmak içindir.

Bu, Caves & Cliffs Update: Part II'nin ana özelliklerini kapsar! Yine de daha fazlası var, bu nedenle diğer yenilikleri görmek için Java ve Bedrock değişiklik günlüklerinin tamamına ve faydalı makaleler için Caves & Cliffs Yardım Merkezi kategorisine göz atın.
 

Dolica

Elmas Üye
Katılım
27 Eki 2021
Konular
30
Mesajlar
80
Tepki puanı
94
Puanları
3,610
Oyun gittikçe harika oluyor. :love: