Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
TFT DEĞİŞİKLİKLERİ:

Sorunlar:


1) Geç / oyun sonu kompozisyonları, yeterli risk olmadan çok tutarlı bir şekilde elde edilebiliyor.
Her ne kadar 5 altınlık maliyet biriminin birçoğu 10.6'da çok güçlü olsa da, hem oyun ekonomisine enjekte ettiğimiz altın miktarı hem de oyuncu hasar ayarlamaları ile 10.6'da gördüğümüz "Asi" meta için güçlü katkıda bulundu. Özellikle, açgözlülükle kayıp serisine bağlama bonusu olması gerektiği kadar riskli olmasa da çok iyi ödüyor.

2) TFT oyun akışı biraz fazla tahmin edilebilir hale geldi:
Oyuncu hasar katkısı büyük ölçüde Temel Hasar'a kaydırıldığı için, ilk oyuncunun eleneceği ve son 2 dövüşünün genellikle ne zaman sona ereceği çok öngörülebilir hale geldi. Hepsi bu kadar kötü değil, genel akış ve genel oyun süresinin iyi bir noktada olduğunu düşünüyoruz, ancak kesinlikle mükemmel değil. Oyunu devralan güçlü bir hyperroll(?) oyuncusu nedeniyle oyunların bazen normalden daha hızlı bitmesi için daha fazla alan istiyoruz ve aynı zamanda spektrum(?) 2 geç oyun titanlarının bir kez çıkmadan önce iyi bir tur atması kazanan olması lazım.(?)

Değişiklikler:

1) Oyuncu Hasarının daha fazlasını bir savaşın Hayatta Kalma Birimlerine geri taşıyoruz.

Oyuncu Hasarı:

Kademe Başına Temel Hasar: 0/3/4/5/10/15/20 > 0/1/1/2/5/10/15
Hayatta Kalan Birimlerden Gelen Hasar: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10 ... > 2/4/6/8/10/11/12/13/14/15. ..

Bu ideal olarak, 4-7'den önce ortadan kaldırılma riski taşıdığı için özellikle kayıp seriye bağlama parasıyla oyun kazanan oyuncular için daha cezalandırıcı olmalıdır. Kayıp bonusu hala bir strateji ve özellikle şanssız erken dükkan eşyaları alan veya bir kompozisyona yerleşmek için mücadele eden oyuncular için bir geri dönüş olmalı, ancak bu senaryodaki oyuncular mutlu bir şekilde tamamen açık olmaktan ziyade küçük marjlarla kaybetmeye çalışıyor olmalılar.

2) Seriye bağlama bonus altını değerleri azaltılıyor



Eski
2 kazanç = + 1g
3 kazanç = + 2g
4+ kazanç = + 3g

Yeni
2-3 kazanç = + 1g
4 kazanç = + 2g
5+ kazanç = + 3g

Oyuncuların artık bonuslar etrafında daha yakından (özellikle İlgi Alanına göre) strateji geliştirmesini sevmemize rağmen, ekonomiye çok fazla enjekte etti ve ayrıca kazançlar ve kayıplar arasında ping-pong yapan oyuncuları eğrinin biraz gerisinde bırakıyor. Burada temkinli davranıyoruz, çünkü hala herkesin bonuslara önem vermesini istiyoruz, çünkü onlar önemli olmalı. Sistemde çok fazla altın kalmaya devam ederse, muhtemelen buradan veya daha fazla gelir kaynağından daha fazla tüketmeye çalışacağız.
Yukarıdaki sayıların tümü, özellikle de PBE test aşamasına geçtiğimizde, açıkça değişime tabidir. Bu konudaki düşüncelerinizi bana bildirin ve umarım PBE'de bazılarınızı 10.8'de bazı oyunlar oynamak için göreceksiniz! "

SİHİRDAR SİMGELERİ:
  • Cadılar Meclisi Zyra İconunda ufak değişiklikler yapıldı.

[Eskisi için tıklayın]


DENGELEME DEĞİŞİKLİKLERİ:

TFT

Yeni Birim: Xerath
  • Aşama 5
  • Sonsuz Karanlık ve Büyücü
  • Yetenek: Abyssal(Hiçlik?) Bombardımanı
    • "Xerath bir makineye dönüşür, ve 6/8/45 ssüresince normal saldırıları yerine meteorlar fırlatır. Meteorlar 350/450/2500 büyü hasarı evrir ve hedeflerini öldürürlerse, bitişik tüm düşmanlar [% 50 temel] büyü hasarı alır ve 1,5 saniye sersemler. "
 
Katılım
13 Kas 2019
Konular
41
Mesajlar
398
Tepki puanı
291
Puanları
3,310
Ellerine sağlık çok güzel bir konu olmuş. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: NezihEge
Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,048
Puanları
8,710
Emeğine sağlık çok güzel yazmışsın. League Of Legends'den pek anlamasamda :D
 
  • Beğen
Tepkiler: NezihEge