Karma - Şampiyon Tanıtımı, Rün Dizilimi ve Eşya Seçimleri

Katılım
10 Ara 2019
Konular
51
Mesajlar
79
Tepki puanı
253
Puanları
2,960
mahvolmuş garma.png

Karma
Bilgelik Ateşi
ZORLUK.png

Hikayesi:
Hiçbir fani Ionia'nın ruhani geleneklerini Karma'dan daha iyi temsil edemez. Karma, sayısız defalar hayata dönen ve her yaşamındaki anılarını bir sonrakine taşıyan kadim bir ruhun vücut bulmuş son hali. Bu birikimle halkı için ruhani bir meşale görevi görüyor, zor zamanlarda sınırsız bilgeliği ve şifa yetisiyle halkının imdadına yetişiyor. Pek az kişinin akıl erdirebildiği bir güçle takdis edilmiş olsa da büyü becerisini nadiren yıkım için kullanıyor, zira bunun hem kendisi hem de her şeyden çok değer verdiği ülkesi için ağır sonuçlar doğuracağını biliyor.
Yetenekler:
PASİF.png
Pasif - Güçlenen Ateş

Karma, yetenek güçlerinden birini veya düz vuruşu ile bir rakip şampiyona her hasar çıkarttığında R yeteneğinin bekleme süresininde azalma meydana gelir.

q.png
Q - İçindeki Alev

Karma'nın ateşlediği küre halindeki ruh enerjisi, bir rakip şampiyona veya canavara isabet ettiğinde patlayarak alansal hasar meydana gelir. Mantra Avantajı: Patlamaya ekstradan, Mantra İçinde gizlediği Alev'in sarsıntılı gücünü arttır ve belirli bir süre sonra tekrar patlayarak alansal hasar verir.

W.png
W - Değişmez Karar
Karma kendisi ve seçtiği rakip şampiyon ile arasında bir bağ kurar seçtiği rakibin hasar yemesini ve açığa çıkmasını sağlar. Bağ kopmazsa, rakip şampiyon sabitleme uygular ve yeniden meydana gelir. Mantra Avantajı: Karma yarattığı bağı güçlendirir, bağ kopmazsa kendini iyileştirir ve yere sabitlenme süresininde artış gösterir.

E.png
E - Esin
Karma'nın yarattığı koruyucu kalkan, rakip şampiyondan gelen hasarları engeller ve seçtiği takım arkadaşının hareket hızınında artış meydana gelir. Mantra Avantajı: Seçtiği takım arkadaşından yayılan enerji, başta verilen kalkanda güç artışı görünür ve yakındaki dost şampiyonlara da Esin verir.

R.png
R - Mantra
Karma R yeteneğini kullandığı zaman istediği yeteneğini güçlendirerek yeteneğe ekstra bir etki kazandırır. Mantra oyunun en başından sonuna kadar kullanılabilir ve yetenek puanı istemez.

Yetenek Geliştirme Sırası:
yetenek veriş.png

Rün:




Eşya Seçimleri:
Sihirdar Büyüleri:

sihirdar büyüleri.png

Sıçra - Tutuştur
Başlangıç Eşyaları:

Can İksiri - Büyü Hırsızın Marifeti - Görünmez Totem
İlk Eşya:
İLK ANA İTEM.png

Shurelya'nın Savaş Şarkısı
İlk Çizme -------- Son Çizme
--------

Çizme -------- Ionia Çizmeleri
İlk 3 Eşya:

Shurelya'nın Savaş Şarkısı > Kimyasal Çürütücü > Gerçek Buz Parçası
Oyun Sonu:


Kostümler:
Güneş Tanrıçası Karma
750 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 1 Şubat 2011

Sakura Karma 520 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 1 Şubat 2011

Geleneksel Karma 975 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 29 Mart 2013

Lotus Çiçeği Karma 975 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 1 Ekim 2014

Gardiyan Karma 750 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 30 Eylül 2015

Kış Mucizesi Karma 1350 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 14 Aralık 2016

Yenilmez Karma 975 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 23 Nisan 2017

Sonsuz Karanlık Karma 1350 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 13 Haziran 2019

Şafakgetiren Karma (Özel Fiyatlandırma)
Çıkış Tarihi: 12 Aralık 2019

Uzay Serüveni Karma 1350 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 15 Ekim 2020

Mahvolmuş Karma 1350 RP (Riot Points)
Çıkış Tarihi: 21 Ocak 2021


Bir şampiyonun daha sonuna geldik. Bir sonraki şampiyonda görüşmek üzere, vadide bol şans!




 

avnnn

Genel Moderatör
Katılım
16 Şub 2020
Konular
271
Mesajlar
875
Çözümler
2
Tepki puanı
1,138
Puanları
7,910
Düzgün ve düzeli oynayınca cidden güçlü bir şampiyon, emeğine sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuverti