EnchantmentNumbers Eklentisi | Büyü İsimlerini Özelleştirin!

Katılım
1 Haz 2020
Konular
34
Mesajlar
128
Tepki puanı
132
Puanları
3,910
title-png.518735

EnchantmentNumbers Eklentisi | Büyü İsimlerini Özelleştirin!

Merhaba, size bugün çok az bilinen ancak 1.15 ve 1.16 sunucu sahiplerini sevindirecek bir eklentiyi tanıtacağım.
Sunucunuz 1.15 ve üstü ise ve op sunucuysa bu eklentiyi çok seveceğinize eminim.

HAKKINDA

1.15 ve üstü sürümlerde yüksek büyü yazılarını özelleştiren bir eklentidir. Örneğin itemin üstünde Sharpness enchantment.level.100 yerine Sharpness 100 yazar.
Kısaca aradaki noktaları siliyor ve enchantment, level yazısını vs. kaldırarak aynı zamanda büyük harfle yazıyor.

ÖZELLİKLER

İstediğiniz itemi beyaz listeye ekleyerek isminin özelleştirilmesini engelleyebilirsiniz.
Roma rakamları yerine sayı kullanma ve hatta belirli bir noktanın üzerindeki sayıları gösterme seçeneği.
Önceden mevcut olan lore'yi koru, sadece büyülü lore ekle.
Büyüleyici bir tablo, örs veya taşta otomatik olarak güncelleme

ÖNCESİ;
upload_2020-4-18_20-5-52-png.518734

SONRASI;
upload_2020-4-18_20-6-39-png.518733

KOMUTLAR & YETKİLER

Komut: /enureload
Plugin dosyalarını yenile
Yetki: enchantmentnumbers.reload

Komut: /enu
Bekletilen öğenin büyülü bilgisini günceller
Yetki: yok

İNDİR
Plugin sayfasına gitmek için tıkla!

SON

Bu eklentiyide spigot'da rastgele dolaşırken buldum ve acayip hoşuma gitti. 1.8 desteklisini çok aradım ancak bulamadım.
Maalesef ki, sadece 1.15 ve üst sürümlerini kullanan sunucu sahiplerinin işine yarayacaktır.
Okuduğunuz için teşekkürler, iyi forumlar.
unknown.png
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,049
Puanları
8,710
Faction sunucum için bende kazmaların büyülerini yükseltirdim, orada bulunan "enchantment.level.30" yazısı tüm süsü bozuyordu. Bu plugin'i favorilerim arasına ekledim, lazım olacak gibi duruyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: ErenSB
Katılım
13 Kas 2019
Konular
41
Mesajlar
398
Tepki puanı
291
Puanları
3,310
Faction sunucularının sorunlarından biri çözüldü sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ErenSB