Katılım
10 Kas 2019
Konular
225
Mesajlar
1,057
Çözümler
19
Tepki puanı
1,048
Puanları
8,710
XbO7B3.png


v11 Olan Kodlamayı v12'ye Çevirmek!?
Bildiğiniz üzere v12 hemen hemen yeni çıktı.
Bu durumda da bazı arkadaşlarımız bu kodlamaları v12'ye çevirirken sıkıntı yaşıyor.
Bu kodlama tam olarak size göre! Tek komut ile dönüştürebileceksiniz.
Bot olduğu için bazı yerlerde sıkıntı oluşabilir.

Kodlama v12 için.​
JavaScript:
const Discord = require("discord.js");
const db = require("quick.db");
const hast = require("hastebin-gen");
const m = require("nodme")
module.exports.run = async (client, message, args) => {
  let v11Kod = args.slice(0).join(" ");
  if (!v11Kod) {
    return message.channel.send(
      "Kodunu V12 Geçirmem İçin Kodunu Yazmalısın."
    );
  }
  if (v11Kod.length > 1800) {
    return message.channel.send(
      "Kodun 1800 Karakterden Fazla Bölerek Yazarmısın ?"
    );
  }
  let ilkadım = m.replace(v11Kod)
  let v12kod = ilkadım
    .split("get")
    .join("cache.get")
    .split("addRole")
    .join("roles.add")
    .split("removeRole")
    .join("roles.remove")
    .split("users.exists")
    .join("users.cache.some")
    .split("channels.exists")
    .join("channels.cache.some")
    .split("find")
    .join("cache.find")
    .split("RichEmbed")
    .join("MessageEmbed")
    .split("fetchUser")
    .join("users.fetch")
    .split("fetchMember")
    .join("users.members")
    .split("fetchMessage")
    .join("users.messages")
    .split("fetchPinnedMessages")
    .join("messages.fetchPinned")
    .split("sendMessage")
    .join("send")
    .split("sendEmbed")
    .join("send")
    .split("sendCode")
    .join("send")
    .split("sendFile")
    .join("send")
    .split("sendFiles")
    .join("send")
    .split("setRoles")
    .join("roles.set")
    .split("colorRole")
    .join("roles.color")
    .split("highestRole")
    .join("roles.highest")
    .split("hoistRole")
    .join("roles.hoist")
    .split("ban")
    .join("members.ban")
    .split("unban")
    .join("members.unban")
    .split("avatarURL")
    .join("avatarURL()")
    .split("displayAvatarURL")
    .join("displayAvatarURL()")
    .split("iconURL")
    .join("iconURL()")
    .split("splashURL")
    .join("splashURL()")
    .split("playFile")
    .join("play")
    .split("playStream")
    .join("play")
    .split("playArbitraryInput")
    .join("play")
    .split("playBroadcast")
    .join("play")
    .split("playOpusStream")
    .join("play")
    .split("playConvertedStream")
    .join("play")
    .split("dispatcher.end()")
    .join("dispatcher.destroy()")
    .split("createVoiceBroadcast")
    .join("voice.createBroadcast")
    .split("broadcast.dispatchers")
    .join("broadcast.subscribers")
    .split("forEach")
    .join("cache.forEach")
   .split("client.ping")
    .join("client.ws.ping")

  if (v11Kod == v12kod) {
    return message.channel.send("Bu Kod V12 İle Uyumlu\nOyuncular Şehri");
  }

  
    const embed = new Discord.MessageEmbed()
    .addField(
      `:outbox_tray: V12 Kod:`,
      `   \`\`\`
${v12kod}\`\`\` `
    )


  message.channel.send(embed);
  message.author.send(   `:outbox_tray: V12 Kod:`,
      `   \`\`\`
${v12kod}\`\`\` `)
  db.add(`çevrilenkod`, 1);
 
};

module.exports.conf = {
  enabled: true,
  guildOnly: false,
  aliases: ["ç", "çevir"],
  permLevel: 0
};

module.exports.help = {
  name: "v11tov12",
  description: "Botta bulunan tüm komutları gösterir",
  usage: "Oyuncular Şehri"
};

@TheLord40 Yaptığını Söyledi Github Projesi
https://github.com/yusuffjs/v11tov12

 
Katılım
10 Ocak 2021
Konular
8
Mesajlar
70
Tepki puanı
54
Puanları
860
Yine güzel bir kodlamaya benziyor. Ellerine sağlık.
 
Katılım
13 Kas 2019
Konular
41
Mesajlar
398
Tepki puanı
291
Puanları
3,310
Vay be bu nasıl bir kodlama arkadaş, helal olsun. 🤌 👏
 
Katılım
1 Haz 2021
Konular
0
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Puanları
155
const hast = require("hastebin-gen");

hastebini ne için kullandın kanka (⊙_⊙)?
 
  • Beğen
Tepkiler: aeklink
Katılım
3 Şub 2022
Konular
0
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
5
Ekli dosyayı görüntüle 3907

v11 Olan Kodlamayı v12'ye Çevirmek!?
Bildiğiniz üzere v12 hemen hemen yeni çıktı.
Bu durumda da bazı arkadaşlarımız bu kodlamaları v12'ye çevirirken sıkıntı yaşıyor.
Bu kodlama tam olarak size göre! Tek komut ile dönüştürebileceksiniz.
Bot olduğu için bazı yerlerde sıkıntı oluşabilir.

Kodlama v12 için.​
JavaScript:
const Discord = require("discord.js");
const db = require("quick.db");
const hast = require("hastebin-gen");
const m = require("nodme")
module.exports.run = async (client, message, args) => {
  let v11Kod = args.slice(0).join(" ");
  if (!v11Kod) {
    return message.channel.send(
      "Kodunu V12 Geçirmem İçin Kodunu Yazmalısın."
    );
  }
  if (v11Kod.length > 1800) {
    return message.channel.send(
      "Kodun 1800 Karakterden Fazla Bölerek Yazarmısın ?"
    );
  }
  let ilkadım = m.replace(v11Kod)
  let v12kod = ilkadım
    .split("get")
    .join("cache.get")
    .split("addRole")
    .join("roles.add")
    .split("removeRole")
    .join("roles.remove")
    .split("users.exists")
    .join("users.cache.some")
    .split("channels.exists")
    .join("channels.cache.some")
    .split("find")
    .join("cache.find")
    .split("RichEmbed")
    .join("MessageEmbed")
    .split("fetchUser")
    .join("users.fetch")
    .split("fetchMember")
    .join("users.members")
    .split("fetchMessage")
    .join("users.messages")
    .split("fetchPinnedMessages")
    .join("messages.fetchPinned")
    .split("sendMessage")
    .join("send")
    .split("sendEmbed")
    .join("send")
    .split("sendCode")
    .join("send")
    .split("sendFile")
    .join("send")
    .split("sendFiles")
    .join("send")
    .split("setRoles")
    .join("roles.set")
    .split("colorRole")
    .join("roles.color")
    .split("highestRole")
    .join("roles.highest")
    .split("hoistRole")
    .join("roles.hoist")
    .split("ban")
    .join("members.ban")
    .split("unban")
    .join("members.unban")
    .split("avatarURL")
    .join("avatarURL()")
    .split("displayAvatarURL")
    .join("displayAvatarURL()")
    .split("iconURL")
    .join("iconURL()")
    .split("splashURL")
    .join("splashURL()")
    .split("playFile")
    .join("play")
    .split("playStream")
    .join("play")
    .split("playArbitraryInput")
    .join("play")
    .split("playBroadcast")
    .join("play")
    .split("playOpusStream")
    .join("play")
    .split("playConvertedStream")
    .join("play")
    .split("dispatcher.end()")
    .join("dispatcher.destroy()")
    .split("createVoiceBroadcast")
    .join("voice.createBroadcast")
    .split("broadcast.dispatchers")
    .join("broadcast.subscribers")
    .split("forEach")
    .join("cache.forEach")
   .split("client.ping")
    .join("client.ws.ping")

  if (v11Kod == v12kod) {
    return message.channel.send("Bu Kod V12 İle Uyumlu\nOyuncular Şehri");
  }

   
    const embed = new Discord.MessageEmbed()
    .addField(
      `:outbox_tray: V12 Kod:`,
      `   \`\`\`
${v12kod}\`\`\` `
    )


  message.channel.send(embed);
  message.author.send(   `:outbox_tray: V12 Kod:`,
      `   \`\`\`
${v12kod}\`\`\` `)
  db.add(`çevrilenkod`, 1);
 
};

module.exports.conf = {
  enabled: true,
  guildOnly: false,
  aliases: ["ç", "çevir"],
  permLevel: 0
};

module.exports.help = {
  name: "v11tov12",
  description: "Botta bulunan tüm komutları gösterir",
  usage: "Oyuncular Şehri"
};



https://github.com/yusuffjs/v11tov12 canım eklermisn orjinal github linkini