Çözüldü ArmorStandı Görünmez yapamıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Merhaba Değerli forum sakinleri skriptimde kullandığım armorstandı görünmez yapma kodu çalışmıyor yardımcı olabilirmisiniz?



Kod şu


add "{Invisible:1b}" to nbt of {_stand}
 

OkanOzturk

Yönetici
Katılım
4 Kas 2019
Konular
23
Mesajlar
220
Çözümler
12
Tepki puanı
539
Puanları
3,760
Ufak bir araştırma sonucu en son spawn ettiğin armor standi görünmez yapma hakkında bir kod buldum;


Kod:
spawn a armor stand at {_loc}
set {_id4} to last spawned armor stand

add "{Invisible:1b}" to nbt of {_id4}

böyle dener misin?
 
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Ufak bir araştırma sonucu en son spawn ettiğin armor standi görünmez yapma hakkında bir kod buldum;


Kod:
spawn a armor stand at {_loc}
set {_id4} to last spawned armor stand

add "{Invisible:1b}" to nbt of {_id4}

böyle denermisin?
Maalesef çalışmadı.
 
Oyla 0
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
Merhabalar. Öncelikle aşağıdaki bazı kodlar belirttim. Kodların düzgün çalışması için Skript eklentisinin ve skUnity uzantısının son versiyonunun kurulu olduğundan emin olunuz.

Kod:
set {_stand} to last spawned armor stand
add "{CustomNameVisible:1,NoGravity:1b,Small:1,Invisible:1,Invulnerable:1,NoBasePlate:1,DisabledSlots:2039583}" to nbt of {_stand}

Bu kodu deneyebilirsiniz. Çalışacağını düşünüyorum. Görünmezlik, boyut, yerçekimi, hasar almazlık gibi ayarlamalar da yapılabilmekte.

Eğer yukarıdaki kod çalışmazsa Skript eklentisini deneme amaçlı olarak yeni bir .sk uzantılı dosya içerisinde şu kodu deneyelim:

Kod:
command /invisstand:
    trigger:
        spawn armor stand
        add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand

/sk reload {dosya-ismi} komutuyla Skripte reload atalım. Oyun içerisinden /invisstand yazalım. Eğer bu komut çalışırsa kodlarınızı bu formatta değiştiriniz.
add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand
Skript reload aşamasında ya da kullanım sırasında hata çıkarsa hatayı lütfen belirtiniz!

Eğer çalışmazsa başka bir çözüm bulamadım. : (

Dipnot
:
--
İnternette ufak bi araştırma sonucunda şunu buldum kodlarda şunu da deneyebilirsiniz fakat çalışma mantığını anlayamadım.
Kod:
set{_lol} to last spawned entity

İyi forumlar!
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Merhabalar. Öncelikle aşağıdaki bazı kodlar belirttim. Kodların düzgün çalışması için Skript eklentisinin ve skUnity uzantısının son versiyonunun kurulu olduğundan emin olunuz.

Kod:
set {_stand} to last spawned armor stand
add "{CustomNameVisible:1,NoGravity:1b,Small:1,Invisible:1,Invulnerable:1,NoBasePlate:1,DisabledSlots:2039583}" to nbt of {_stand}

Bu kodu deneyebilirsiniz. Çalışacağını düşünüyorum. Görünmezlik, boyut, yerçekimi, hasar almazlık gibi ayarlamalar da yapılabilmekte.

Eğer yukarıdaki kod çalışmazsa Skript eklentisini deneme amaçlı olarak yeni bir .sk uzantılı dosya içerisinde şu kodu deneyelim:

Kod:
command /invisstand:
    trigger:
        spawn armor stand
        add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand

/sk reload {dosya-ismi} komutuyla Skripte reload atalım. Oyun içerisinden /invisstand yazalım. Eğer bu komut çalışırsa kodlarınızı bu formatta değiştiriniz.
add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand
Skript reload aşamasında ya da kullanım sırasında hata çıkarsa hatayı lütfen belirtiniz!

Eğer çalışmazsa başka bir çözüm bulamadım. : (

Dipnot
:
--
İnternette ufak bi araştırma sonucunda şunu buldum kodlarda şunu da deneyebilirsiniz fakat çalışma mantığını anlayamadım.
Kod:
set{_lol} to last spawned entity

İyi forumlar!
SkUnity Ekli Değildi ekliyip deniyorum.
 
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Merhabalar. Öncelikle aşağıdaki bazı kodlar belirttim. Kodların düzgün çalışması için Skript eklentisinin ve skUnity uzantısının son versiyonunun kurulu olduğundan emin olunuz.

Kod:
set {_stand} to last spawned armor stand
add "{CustomNameVisible:1,NoGravity:1b,Small:1,Invisible:1,Invulnerable:1,NoBasePlate:1,DisabledSlots:2039583}" to nbt of {_stand}

Bu kodu deneyebilirsiniz. Çalışacağını düşünüyorum. Görünmezlik, boyut, yerçekimi, hasar almazlık gibi ayarlamalar da yapılabilmekte.

Eğer yukarıdaki kod çalışmazsa Skript eklentisini deneme amaçlı olarak yeni bir .sk uzantılı dosya içerisinde şu kodu deneyelim:

Kod:
command /invisstand:
    trigger:
        spawn armor stand
        add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand

/sk reload {dosya-ismi} komutuyla Skripte reload atalım. Oyun içerisinden /invisstand yazalım. Eğer bu komut çalışırsa kodlarınızı bu formatta değiştiriniz.
add "{Invisible:1b}" to nbt of last spawned armor stand
Skript reload aşamasında ya da kullanım sırasında hata çıkarsa hatayı lütfen belirtiniz!

Eğer çalışmazsa başka bir çözüm bulamadım. : (

Dipnot
:
--
İnternette ufak bi araştırma sonucunda şunu buldum kodlarda şunu da deneyebilirsiniz fakat çalışma mantığını anlayamadım.
Kod:
set{_lol} to last spawned entity

İyi forumlar!
Teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: NezihEge
Oyla 0
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
Hata SkUnity eklentisinin eklenmesi ve bu kodun kullanılmasıyla çözülmüştür.
Kod:
set {_stand} to last spawned armor stand
add "{CustomNameVisible:1,NoGravity:1b,Small:1,Invisible:1,Invulnerable:1,NoBasePlate:1,DisabledSlots:2039583}" to nbt of {_stand}
Konu kilit. İyi forumlar!
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: OkanOzturk
Oyla 0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...