Çözüldü ArmorStand İsim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Merhaba Değerli forum sakinleri Skript ile armorstanda nasıl isim verebilirim, Şöyle anlatayım npc gibi üzerinde isimi yazacak.
 
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
Maalesef Çalışmadı yardımların için yinede minnettarım. Attıgın kodları farklı farklı yöntemlerde deneyip sana yazacagım İyi günler.
Cevabını bekliyor olacağım. Açıkcası zamanında kendim kullandığım scriptte bu yolu denemişim.

Meraklıları için, kullandığım script:

Kod:
on spawn:
    if event-entity is in world "targonkralligi":
        if event-entity is spider:
            create new hologram with line "&cTargon Muhafızı &a?&f/&a?&4&l❤" that follows event-entity offset by direction 1.5 meters above
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Katılım
25 Ağu 2020
Konular
5
Mesajlar
117
Çözümler
1
Tepki puanı
46
Puanları
1,760
set name of last spawned armor stand to "x"
set custom name visible of last spawned armor stand to true
 
  • Beğen
Tepkiler: NezihEge
Oyla 0
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
set name of last spawned armor stand to "x"
set custom name visible of last spawned armor stand to true
Merhabalar:
Kod:
set custom name visible of last spawned armor stand to true
kısmına gerek var mı ki? Bence yok.



Kod:
set name of last spawned armor stand to "x"
kodunu denedik, ama olmadı.



Gerek yok deme sebebim kodun zaten şu şekilde olması:

Kod:
set {_stand} to last spawned armor stand
add "{CustomNameVisible:1,NoGravity:1b,Small:1,Invisible:1,Invulnerable:1,NoBasePlate:1,DisabledSlots:2039583}" to nbt of {_stand}
set name of last spawned armor stand to "&3Oyuncular Şehri &aby. NezihEge"

Yine de konu sahibinin dönüş yapması daha doğru olur. Bence skRayFall kaynaklı bi' problem.
 
Oyla 0
Katılım
25 Ağu 2020
Konular
5
Mesajlar
117
Çözümler
1
Tepki puanı
46
Puanları
1,760
Hata aldığı için yazdım zaten onu birde @denizgamer /ver skript yazıp fotoğraf atabilirmisin.
 
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Skript'te konsola düşen hata yok, sadece isimlendirmiyor. Kod hatasız bence çalışıyor. Bir addon eksik ama hangisi bulamadım.
Merhaba Bir silahg skripti tasarlamıştım yere koydugumda Verdiginiz kod sayesinde isimi gözüküyor şu anda ama maalesef fırlatırken üstünde isimi yazmıyor.
 
Oyla 0
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
Merhaba Bir silahg skripti tasarlamıştım yere koydugumda Verdiginiz kod sayesinde isimi gözüküyor şu anda ama maalesef fırlatırken üstünde isimi yazmıyor.
Merhabalar, ben sanırım yine anlamadım. Anladığım şeyleri yazayım, yanlışım olan yerlerii düzeltir misin? Biraz daha açıklayıcı ol lütfen : (
-
Anladığım kadarıyla bir silah scripti yaptın. Silahı(armor stand) yere koyduğunda benim verdiğim kod sayesinde ismi gözüküyor(Hangi kod bilmiyorum). "Maalesef fırlatırken" kısmını hiç anlayamadım ne yazık ki. Dönüşlerinizi bekliyorum.
-
Edit: Hologramlı kodun çalışması için bu bağlantıdan Skellett ve skript-holo addonlarını kurunuz. Ben hareket edebilen entity için isimlendirme yapmak istediğim zaman aşağıdaki kodu kullanıyordum.

Örnek Kullanım:
Kod:
options:
    hasar.pallas: 25
    hasar.valas: 125
    hasar.end: 225
on damage:
    if victim is in world "targonkralligi":
        if "%victim%" is "spider":
            if attacker's tool's name is "&cPallas Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.pallas}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.pallas}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            else if attacker's tool's name is "&9Valas Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.valas}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.valas}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            else if attacker's tooL's name is "&6End'in Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.end}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.end}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            delete the following holograms of victim
            create new hologram with line "&cTargon Muhafızı &a%victim's health%&f/&a%victim's max health%&4&l❤" that follows victim offset by direction 1.5 meters above

Bu kod; Eğer entity "targonkralligi" dünyasında hasar aldıysa ve entity örümcek ise, can barı olarak üzerinde bir hologram açıyor ve "that follows event-entity offset by direction 1.5 meters above" kısmı ile de entity'i her zaman 1.5 blok mesafeden takip ediyor.
1 metre 1 bloğa tekabül ediyor. Steve boyutunda bir hologram mesafesi için 2.5 meters yazabilirsiniz. Metre/Blok ayarlaması sizin ellerinizde.

Ayrıyetten
  • hasar.pallas: 25
  • hasar.valas: 125
  • hasar.end: 225
olarak belirtilen options'lar ile özel kılıçlar yaptım. Konuyla alakası yok ama kullanmak isteyenler olabilir.

Bu kodu skRayFall, Skellett ve "HolographicDisplaysAddon" addonları sayesinde sorunsuzca kullanabiliyorum. Ayrıca sunucunda ProtocolLib eklentisinin yüklü olduğundan emin ol. Ben dün gece denedim ve kod sıkıntısız. Koyduğum örnek isim yarattığım entity'i takip ediyor.


Yine de hata varsa gönderebilirsin, anlamadığım kısımlar için de beni aydınlatmanı bekliyorum.

İyi forumlar!
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Merhabalar, ben sanırım yine anlamadım. Anladığım şeyleri yazayım, yanlışım olan yerlerii düzeltir misin? Biraz daha açıklayıcı ol lütfen : (
-
Anladığım kadarıyla bir silah scripti yaptın. Silahı(armor stand) yere koyduğunda benim verdiğim kod sayesinde ismi gözüküyor(Hangi kod bilmiyorum). "Maalesef fırlatırken" kısmını hiç anlayamadım ne yazık ki. Dönüşlerinizi bekliyorum.
-
Edit: Hologramlı kodun çalışması için bu bağlantıdan Skellett ve skript-holo addonlarını kurunuz. Ben hareket edebilen entity için isimlendirme yapmak istediğim zaman aşağıdaki kodu kullanıyordum.

Örnek Kullanım:
Kod:
options:
    hasar.pallas: 25
    hasar.valas: 125
    hasar.end: 225
on spawn:
    if event-entity is in world "targonkralligi":
        if event-entity is spider:
            create new hologram with line "&cTargon Muhafızı &a?&f/&a?&4&l❤" that follows event-entity offset by direction 1.5 meters above
on damage:
    if victim is in world "targonkralligi":
        if "%victim%" is "spider":
            if attacker's tool's name is "&cPallas Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.pallas}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.pallas}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            else if attacker's tool's name is "&9Valas Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.valas}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.valas}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            else if attacker's tooL's name is "&6End'in Kılıcı":
                damage victim by {@hasar.end}
                bind hologram "&c%damage+{@hasar.end}%" to victim for 1 seconds offset by 0, 2, 0
            delete the following holograms of victim
            create new hologram with line "&cTargon Muhafızı &a%victim's health%&f/&a%victim's max health%&4&l❤" that follows victim offset by direction 1.5 meters above

Bu kod; Eğer entity "targonkralligi" dünyasında doğduysa ve örümcek ise, can barı olarak üzerinde bir hologram açıyor ve "that follows event-entity offset by direction 1.5 meters above" kısmı ile de entity'i her zaman 1.5 blok mesafeden takip ediyor.
1 metre 1 bloğa tekabül ediyor. Steve boyutunda bir hologram mesafesi için 2.5 meters yazabilirsiniz. Metre/Blok ayarlaması sizin ellerinizde.

Ayrıyetten
  • hasar.pallas: 25
  • hasar.valas: 125
  • hasar.end: 225
olarak belirtilen options'lar ile özel kılıçlar yaptım. Konuyla alakası yok ama kullanmak isteyenler olabilir.

Bu kodu skRayFall, Skellett ve "HolographicDisplaysAddon" addonları sayesinde sorunsuzca kullanabiliyorum. Ayrıca sunucunda ProtocolLib eklentisinin yüklü olduğundan emin ol. Ben dün gece denedim ve kod sıkıntısız. Koyduğum örnek isim yarattığım entity'i takip ediyor.


Yine de hata varsa gönderebilirsin, anlamadığım kısımlar için de beni aydınlatmanı bekliyorum.

İyi forumlar!
Merhaba editleyerek aradıgım sonuca ulaştım teşekkür ederim yardımlarınız için.
 
Oyla 0
Katılım
2 Mar 2020
Konular
61
Mesajlar
365
Çözümler
3
Tepki puanı
397
Puanları
3,310
Merhaba editleyerek aradıgım sonuca ulaştım teşekkür ederim yardımlarınız için.
Nasıl çözdüğünüzü yazarsanız başka kullanıcılar da çözüme ulaşabilir, bu mesajınızı düzenleyip kullandığınız kodu yazarsanız memnun kalırız. Teşekkür ederim. İyi forumlar!
 
Oyla 0
Katılım
9 Kas 2019
Konular
13
Mesajlar
124
Çözümler
2
Tepki puanı
33
Puanları
2,710
Bir türlü yapamadıgım ama arkadaşlarımızın yardımı ile başardıgım hatamın sonucuna ulaştıgım kodu sizler ile paylaşıyorum.
Kod:
set {_t} to player's tool
        remove tool from player's tool
        spawn armor stand at player's location
        set name of last spawned armor stand to "Deneme"
        set {_armor} to last spawned entity
        set spawned entity's tool to diamond axe of protection 3
        add "{Invisible:1}" to nbt of {_armor}
        add "{NoBasePlate:1}" to nbt of {_armor}
        add "{ShowArms:1}" to nbt of {_armor}
        add "{Pose:{RightArm:[0f,0,5f]}}" to nbt of last spawned entity


Bu kodda gördügünüz üzere deneme yazan yerdeki benim hatam.




Kod:
set {_t} to player's tool
        remove tool from player's tool
        spawn armor stand at player's location
        create new hologram with line "deneme" that follows event-entity offset by direction 1.5 meters above
        set {_armor} to last spawned entity
        set spawned entity's tool to diamond axe of protection 3
        add "{Invisible:1}" to nbt of {_armor}
        add "{NoBasePlate:1}" to nbt of {_armor}
        add "{ShowArms:1}" to nbt of {_armor}
        add "{Pose:{RightArm:[0f,0,5f]}}" to nbt of last spawned entity




Bu kod ise hatayı düzelttigim koddur.
Deneme yazan yerdeki hatanın düzeltilmiş halidir 4. satır.
 
  • Beğen
Tepkiler: NezihEge
Oyla 0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...